Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورودی شهرها یکی از مهمترین مباحثی است که شهرداری ها و راه و شهرسازی می بایست به آن توجه ویژه ای داشته باشند که متاسفانه به دلیل ضعف نظارت ها شاهد آن هستیم که ورودی شهرها چندان مورد توجه مسئولین قرار نگرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه؛ ورودی شهرها یکی از مهمترین مباحثی است که شهرداری ها و راه و شهرسازی می بایست به آن توجه ویژه ای داشته باشند که متاسفانه به دلیل ضعف نظارت ها شاهد آن هستیم که ورودی شهرها چندان مورد توجه مسئولین قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ورودی شهر دهدشت از سمت چرام که در هفته های پایانی سال 97 در دست توسعه واصلاح  قرار گرفته بود فعلا به حال خود رها شده و  در بخشی از قسمت های آن نیز وجود چاله های نسبتا عمیق تر ازجاده اصلی موجب تجمع آب باران شده که باعث بوجود آمدن گندآب و وقیح شدن چهره شهر خواهد شد.

 

 

البته در بخش های دیگر از ورودی های شهر دهدشت از جمله ورودی از سمت جاده سوق تا حدودی فعالیت هایی در زمینه ترمیم و توسعه آسفالت آن صورت گرفته که هنوز نیاز به اصلاحاتی از جمله روشنایی و نصب تابلو های راهنمایی و رانندگی دارد.

 

یکی دیگر از ورودی های دهدشت، ورودی از سمت طولیان است که متاسفانه مثل همیشه اقدام مناسبی در جهت رفع ناهمواری های آن صورت نمی گیرد و هر ساله نزدیک به ایام نوروز، لکه گیری های بسیار ضعیفی در این قسمت انجام میشود که پس از دو هفته همه چیز به حالت اول خود برمی گردد.

 

 

گفتنی است،  در شبانه روزحجم بالایی از وسایل نقلیه در جاده دهدشت – طولیان  تردد می کنند و با توجه به این موضوع باید توجه ویژه به این محور ارتباطی شود و همچنین این جاده در مسیریکی از جاذبه های گردشگری شهرستان یعنی تنگ پیرزال قرار دارد که در فصول گردشگری بر تردد وسایل نقلیه در این مسیر افزوده می شود.

 

لازم به ذکر است که این جاده که یکی از ورودی های شهر دهدشت محسوب می شود که در ماه های اخیر محل تجمع و دپوی زباله های شهری شده و همچنین موجب تخریب محیط زیست و ایجاد نمایی زشت و نامناسب از شهر می شد که خبر آن از طریق همین پایگاه خبری منتشر"اینجا بخوانید" و پس از آن این ایراد برطرف شد..

 

امیدواریم مسئولان با نگاه ویژه به پروژه های نیمه کاره استان و مخصوصا شهرستان ها علاوه بر کاهش تلفات جانی و مالی در پیشرفت و توسعه شهرهای مختلف استان قدمی محکم بردارند.

 

امیدواریم شهرداری و شورای شهردهدشت نسبت به پاکسازی و لایه برداری پیاده روی های ورودی این شهر از سمت لنده و سوق هرچه سریعتر اقدام نمایند تا شاهد خدمتی دیگر از خدمات شایسته شهرداری و شورای شهر بوده باشیم تا مردم نیز لذت خدمت بی منت را بچشند.

 

ورودی دهدشت از طولیان؛

            ورودی دهدشت از سوق؛               ورودی دهشت از چرام؛                           انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: آبرسانی به اراضی دهدشت غربی نیازمند یک هزار میلیارد تومان اعتبار است. - اخبار استانها -

آرش مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: 17 سال پیش پروژه آبرسانی به اراضی دیم دهدشت غربی آغاز شد، ولی هنوز تکمیل و به بهره‌برداری نرسیده است، هرچند در دولت سیزدهم سرعت عملیات اجرایی تسریع داده شده است.

وی اعتبار مورد نیاز پروژه را یک‌هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پروژه ملی تأمین آب اراضی دهدشت غربی از طریق رودخانه مارون با هدف تأمین 49 میلیون متر مکعب آب مورد نیاز 5 هزار و 500 هکتار اراضی دهدشت غربی در محدوده شهر سوق، روستاهای لیربزرگ، لیرکوچک، چنگلوا و بوا در سال 87 کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن در خرداد سال 90 شروع شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این پروژه آب مورد نیاز 3 هزار و 322 هکتار به صورت تحت فشار و 2 هزار و 325 هکتار دیگر را به صورت ثقلی تأمین می‌کند و در صورت افتتاح و بهره‌برداری از آن، شاهد اشتغال 5 هزار نفر هستیم.

به گزارش تسنیم، دهدشت غربی با مساحت هفت هزار هکتار، از نظر زمین کشاورزی غنی و مساعد بوده، اما به علت مرتفع بودن آن نسبت به رودخانه‌های مجاور، با کمبود آب مواجه است و ماهیت تپه ماهوری این دشت نیز سبب بروز مشکل در امر آبیاری آن شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت