Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@23:16:47 GMT

سیلاب ۱۱۰۰ میلیارد تومان به استان مرکزی خسارت زد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۴۲۰۵

سیلاب ۱۱۰۰ میلیارد تومان به استان مرکزی خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی میزان برآورد اولیه خسارت سیل در استان را ۱۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید غیاثی مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص خسارات وارده به استان در سیل اخیر گفت: تابه‌حال در رابطه با خسارات وارده به استان از طریق سیل برآورد اولیه‌ای انجام‌شده است

غیاثی افزود: این برآورد اولیه در سه یخش زیرساخت، اماکن مسکونی شهری و روستای و کشاورزی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان این برآورد را ۱۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: این میزان طی یک نامه مکتوب با امضای استاندار مرکزی برای رئیس مجلس شورای اسلامی و وزارت کشور ارسال‌شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی بیان کرد: این برآورد اولیه است و منتظر هستیم تا فرمانداران جلسه بگذارند و با اطلاعات دقیقی که دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها ارائه می‌دهند، جمع‌بندی پایانی صورت گرفته و به مرکز ارسال شود.

وی اظهار کرد: ممکن است این عدد بیشتر هم باشد و فقط برای این‌که بتوانیم اطلاعات اولیه بدهیم این برآورد اولیه را انجام دادیم.

غیاثی ضمن بیان اینکه سیلاب‌ها در مناطق مختلف استان فروکش کرده است تصریح کرد: در حال حاضر هنوز درگیر سیلاب هستیم و همه همکاران از شخص آقای استانداران تا معاونین و همه دستگاه‌های اجرای پای‌کار و در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته موفق شدیم که محل بریدگی رودخانه اراک به سمت آزاد مرزآباد، مشهد میقان و مرادآباد را با کمک شرکت املاح با در اختیار قرار دادن بیل بزرگ، ببندیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران

دریافت 54 MB کد خبر 6095906

دیگر خبرها

  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • تصاویر حیرت‌انگیز از بارش شدید باران و سیلاب در استان مرکزی + ویدئو
  • بارش شدید باران و و ضعیت سیلاب در استان مرکزی | ویدئو