Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@16:54:34 GMT

اقامت 16 میلیون و 700هزار نفر شب مسافر نوروزی در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۴۲۹۹

اقامت 16 میلیون و 700هزار نفر شب مسافر نوروزی در مازندران

دبیر اجرایی ستاد تسهیلات سفر مازندران از ثبت 16 میلیون و 734 هزار و 187 نفر شب اقامت مسافران نوروزی در استان از 27 اسفند 97 تا چهاردهم فروردین 98 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سیف‌الله فرزانه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ویژه نوروز 98، با اعلام این خبر گفت: در همین مدت دو میلیون و 973 هزار و 895 گردشگر و مسافر از روستاهای مازندران بازدید و سه میلیون و 578هزار و 628گردشگر در روستاهای مازندران اقامت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او در حالی که در 17 روز اخیر، پنج هزار و 604 مسافر و گردشگر از اماکن تاریخی فرهنگی بازدید کردند، از این تعداد پنج هزار و 601 نفر بازدیدکننده داخلی و 3 نفر بازدید کننده خارجی بوده‌اند.

دبیر اجرایی خدمات سفر مازندران شمار بازدید کنندگان از موزه‌های استان را 157 هزار و 825 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 157 هزار و 263نفر گردشگر داخلی و 562 نفر مسافر و گردشگر خارجی بوده‌اند.

به گفته او در همین مدت 666هزار و 635 گردشگر و مسافر اماکن مذهبی و متبرکه استان زیارت کردند.

در این مدت در مازندران 224کنسرت موسیقی و جنگ شادی اجرا شد و 339 نفر از نمایشگاه‌های فرهنگی هنری و صنایع دستی نوروزی بازدید کردند.

فرزانه همچنین در شرح گزارش کمیته اسکان و مدمات‌رسانی و امور رفاهی، تعداد کل بازدیدهای نظارتی انجام شده بر واحدهای اقامتی، پذیرایی، صنوف عرضه مواد غذایی و غیره را 6 هزار و 665 مورد اعلام کرد که به 379تشویق و 182تذکر و اخطار کتبی ختم شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ستاد تسهیلات سفر شادی صنایع دستی فرهنگی هنری موسیقی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • ببینید | اخراج سفیر آلمان از سوی دانشجویان دانشگاه بیرزیت
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲