Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@09:25:19 GMT

گاز همه شهرهای استان لرستان وصل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۴۳۷۲

ساعت 24- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از تکمیل فرایند اتصال گاز شهرهای دوره، چگنی و معمولان در استان لرستان خبر داد و گفت: به این ترتیب، اکنون به جز چند روستا که با آبگرفتگی شدید و تخریب مواجه شده اند، گاز تمام شهرها و روستاهای استان لرستان وصل شده است.

 حسن منتظر تربتی در تشریح جزئیات عملیات اتصال گاز در شهرهای یادشده گفت: با وجود آب‌گرفتگی شدید، گاز شهر معمولان و ۲۲ روستای آن تا ساعت ۱۸ روز ۱۴ فروردین و گاز شهرهای دوره و چگنی و روستاهای آنها نیز تا ساعت یک بامداد امروز (۱۵ فروردین) وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز گاز بخش شرقی پلدختر با گرفتن انشعابی از خط ششم سراسری گاز وصل و مشکل قطعی گاز ۴ هزار مشترک این بخش رفع شده بود، ادامه داد: همچنین با تمرکز بر روستای سراب حمام به عنوان بزرگترین روستای استان لرستان با پنج هزار مشترک گاز، تاکنون گاز دو هزار مشترک وصل شده و گاز باقی مشترکان نیز تا ساعتی دیگر وصل خواهد شد.

بر اساس این گزارش به نقل از وزارت نفت، تربتی با بیان اینکه کارکنان شرکت ملی گاز ایران به ویژه همکاران این شرکت در گاز استان لرستان به منظور برقراری مجدد جریان گاز در شهرهای سیل زده این استان در حداقل زمان ممکن، تلاش بی وقفه‌ای داشتند، خاطرنشان کرد: بخش غربی پلدختر و حدود پنج روستای شهر معمولان، معدود مناطقی است که به دلیل حجم قابل توجه آب‌گرفتگی و تخریب‌های پیش آمده، هنوز امکان وصل گاز در آنها فراهم نشده و امیدواریم با رفع مشکلات، قطعی گاز این مناطق نیز به زودی رفع شود.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

فرزاد محمدی  اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحد‌های صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیاز‌های فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیاز‌های فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحد‌های تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند