Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@16:14:00 GMT

٦ میلیون دلار در انتظار بهترین های لیگ ملت ها

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۴۴۱۸

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال،سعید درخشنده مدیر کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون در تشریح روز اول این نشست، گفت: مراسم با صحبت های گراسا ریاست فدراسیون جهانی آغاز شد و ایشان ضمن خیر مقدم به اعضا که شامل روسا و برخی نمایندگان فدراسیون ها می شد، درباره اضافه شدن اسپانسر های پرتعداد به این رقابت ها و به اهمیت این موضوع اشاره کرد و از فدراسیون ها خواست که با توجه به این رویداد، فدراسیون ها مایوس نشده و به دنبال حامی مالی جدید باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درخشنده در ادامه تصریح کرد: گراسا در بخش بعدی صحبت های خود گفت که فدراسیون جهانی در سال جدید 40 درصد حق پخش تلویزیونی بیشتری نسبت به سال 2018 دریافت کرده و 25 کمپانی مختلف درخواست اسپانسرینگ برای این مسابقات داده اند. گراسا همچنین تاکید کرد که “باور دارم که شما می توانید بهترین اسپانسر ها را جذب کنید زیرا این مسابقات تماشاگران بی شماری در بر می گیرد.17 سال رئیس فدراسیون برزیل بودم و از صفر شروع کردم و کاری انجام دادم که از فدراسیون جهانی نیز بودجه بیشتری داشتم و اگر اهداف را دنبال کنید و به توصیه ها گوش کنید، شما هم می توانید این کار را انجام دهید و برای این کار لازم است تا دولتمردان اهمیت میزبانی را تفهیم کنید.


مدیر کمیته رویدادهای بین الملل فدراسیون در بخش بعدی صحبت های خود افزود: گراسا هچنین به اهمیت کار تیمی تاکید داشت و از کشورها خواست تا انتقادات خود را با فدراسیون در جهانی در میان بگذارند و اعلام کرد که برای اولین مرتبه بودجه رقابت های 2019 والیبال بانوان از تمامی رشته های ورزشی بانوان بالاتر است. ایشان در پایان صحبت های خود به این موضوع اشاره کردند که والیبال در مقطع کنونی نیاز به نیروهای داوطلب ندارد و فدراسیون جهانی به دنبال نیروهای باتجربه و حرفه است.


درخشنده با اعلام این خبر که جایزه تیم های برتر صد در صد افزایش داشته است، گفت: جایزه تیم های برتر در سال گذشته 3 میلیون دلار بود که امسال به 6 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است. همچنین درآمدهایی میان کشورهای میزبان تقسیم می شود. بعد از صحبت های گراسا و فابیو، لیما قائم مقام فدراسیون جهانی برای حاضران صحبت کرد و گفت که سال اول رقابت زمانی برای آزمایش، سال دوم برای برطرف کردن ایرادات و سال سوم زمان بهره برداری است و باید بهترین اسپانسرها جذب شود.


وی در ادامه درباره مصوبات این جلسه اظهار داشت: فاصله بین دو مسابقه باید حداقل 2 ساعت و 52 دقیقه باشد زیرا دو سالن برای تمرین مجزا وجود ندارد. حتی اگر بعضی کشورها سالن تمرین هم دارند، این فاصله باید رعایت شود. همچنین ورود بوق و شیپور ممنوع شد تا یکنواختی تشویق ها از بین برود و تشویق ها با هماهنگی مسئول در سالن و موزیک همراه می شود. در این جلسه به اهمیت پخش تلویزیونی اشاره شد و اعلام شد باید قراردادی میان فدراسیون و شبکه های تلویزیونی منعقد شود و این قرارداد باید به فدراسیون جهانی ارسال شود. در سال پیش رو 120 شبکه، پخش تلویزیونی دارد.


درخشنده در پایان صحبت های خود گفت: اعتراضات زیادی در سال 2018 به دلیل فاصله زیاد بین کشورها انجام شد و به همین دلیل یک شرکت به نام kpmg که متشکل از کشورهای لهستان، ایتالیا، هلند، برزیل و کانادا است موظف شد تا اقداماتی را انجام دهد. در سال 2020، کشورهای چین، برزیل، آلمان، ایتالیا، ژاپن، صربستان، ایران و هلند 14 هفته میزبانی را در اختیار دارند و باید تا پایان ماه می میلادی(یازده خرداد 1398) شهر میزبان و فرودگاه خود را معرفی کنند تا این شرکت برای گروه بندی مسابقات برنامه ریزی کند.

لازم به ذکر است در این جلسه شهر نانجین چین به عنوان میزبان فینال رشته زنان و شهر شیکاگو به عنوان میزبان فینال مردان معرفی شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد

گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «آسوشیتدپرس» به نقل از منابع آمریکایی نوشت که (رژیم) اسرائیل این هفته طرح خود برای تخلیه غیرنظامیان فلسطینی پیش از عملیات احتمالی در رفح را به مقام‌های دولت بایدن اطلاع داده است.

منابع وابسته به دولت واشینگتن که مجاز به اظهارنظر علنی نبودند و با این شرط که نامشان فاش نشود قبول کردند تا درباره این موضوع حساس صحبت کنند، گفتند که طرح تفصیلی اسرائیلی‌ها، دیدگاه دولت ایالات متحده مبنی بر اینکه پیشبرد عملیات نظامی در رفح باعث به خطر افتادن جان تعداد زیادی از غیرنظامیان بی‌گناه فلسطینی خواهد شد را تغییر نداده است.

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، علی‌رغم هشدار‌های «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا و دیگر مقام‌ها غربی مبنی بر اینکه حمله به رفح، منجر به افزایش وحشتناک آمار تلفات غیرنظامیان و وخیم‌تر شدن بحران انسانی در غزه خواهد شد، پافشاری کرده است که در هر صورت، عملیات نظامی را در رفح انجام دهد.

واکنش آمریکا

در همین رابطه، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا، مدعی شد: موضع ما ثابت است و باید قبل از تصمیم اسرائیل برای ورود به رفح، یک طرح روشن برای حفاظت از غیرنظامیان ارائه شود.

وی در عین حال اذعان کرد که عملیات بزرگ ارتش اسرائیل در رفح خسارتی فراتر از حد انتظار (حد قابل قبول) به همراه خواهد داشت.

وزیر خارجه آمریکا همچنین از امکان تشکیل کشور مستقل فلسطینی با حفظ امنیت اسرائیل سخن گفت.
با این حال، وی جنبش حماس را به کارشکنی در مسیر آتش بس متهم کرد و مدعی شد: تنها مانع بین ساکن غزه و آتش بس، حماس است.

بلینکن در نهایت مدعی شد: ما منتظر هستیم تا حماس با آتش بس و آزادی گروگان‌ها موافقت کند.

هشدار سازمان جهانی بهداشت

همزمان، «تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت بار دیگر درباره هرگونه حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه هشدار داد و خواستار توقف جنگ شد. 

وی طی پستی در شبکه اجتماعی، نوشت که سازمان جهانی بهداشت عمیقاً نگران است که «عملیات نظامی در سطح وسیع در رفح غزه ممکن است منجر به حمام خون شود و سیستم بهداشتی را که از پیش فروپاشیده، تضعیف کند».

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در حال بمباران مناطق مختلف رفح است و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر انجام حمله زمینی به این منطقه با ادعای نابودی آخرین گردان‌های حماس پافشاری می‌کند. هرچند که کشور‌های اروپایی، ایالات متحده آمریکا به عنوان متحدان اصلی رژیم اسرائیل از نتانیاهو می‌خواهند که از این اقدام پرهیز کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد