Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقدامات عمرانی سپاه امام رضا(ع) در مناطق زلزله زده استان گلستان همچنان ادامه دارد. ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مردم سراسر کشور از آغازین لحظات وقوع سیل در استان‌های شمالی کشور به یاری آنها شتافتند و لحظه‌ای مردم مصیبت دیده گلستان را تنها نگذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان ارگان‌ها و نهادهای مختلف از استان‌های سراسر کشور نیز مانند هلال احمر و کمیته امداد و همچنین سپاه و بسیج در کنار این مردم حضور پیدا کردند تا روند امدادرسانی تقویت شود.

سپاه امام رضا(ع) و بسیج سازندگی خراسان رضوی نیز بلافاصله در این مناطق حضور پیدا کردند و عملیات‌های عمرانی و فرهنگی متعددی را در این راستا تدارک دیدند.

بازگشایی 30 کیلومتر از راه‌های روستایی و عشایری مناطق سیل زده استان گلستان شهرستان مراوه تپه جهت رساندن آذوقه دام، کمک‌های مردمی و امدادی  توسط بسیج سازندگی سپاه امام رضا علیه السلام بخشی از اقداماتی است که در این مدت صورت گرفته است.

گروه جهادی جهادگران بسیج دانشجویی زنجان به لرستان اعزام شدعملیات تخلیه آب از منازل مسکونی گمیشان از فردا آغاز می‌شود؛ آمادگی 20 گروه جهادی سپاه همدان برای اعزام به منطقهبرگزاری "راهیان نور جهادی" در 20 نقطه از خوزستان

همچنین در بخشی از عملیات عمرانی تدارک دیده شده از سوی بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع)، تقویت دیواره بندهای ذخیره آب که لبریز شده و  لایروبی رودخانه‌ها و لایروبی زهکش زمین‌های زراعی جهت جلوگیری از بروز خسارت مجدد توسط مهندسین سد سازی آستان قدس رضوی و بسیج سازندگی سپاه امام رضا علیه السلام صورت گرفت.

از سوی دیگر،گروه‌های تخصصی جهادی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی برای امدادرسانی به سیل‌زدگان در شهرستان‌های گنبد، کلاله و مرادتپه اعزام شدند.

همچنین در این مدت با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه امام رضا(ع) آخرین وضعیت خدمات‌رسانی در مناطق سیل‌زده واگذار شده به خراسان رضوی مورد بررسی قرار گرفت.

سه دستگاه تریلی بطری‌های آب‌معدنی، 3 هزار تخته پتو، 50 دستگاه یخچال، 50 تخته فرش و 4 هزار کنسرو با مشارکت بسیج سازندگی و بسیج اصناف سپاه امام رضا (ع)، کمیته امداد و قرارگاه ثامن‌الائمه از خراسان رضوی به شهرستان‌های گنبد، کلاله و مراد تپه ارسال‌ شد.

انتهای پیام/ن

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ضمن اشاره به حضور در کاشان با هدف برآورد خسارات گفت: تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ها از مشکلات کاشان است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074554 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان