Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@05:22:26 GMT

دعوت مردم به شرکت در تشییع پیشکسوت رسانه‌ای

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۴۶۸۴

دعوت مردم به شرکت در تشییع پیشکسوت رسانه‌ای

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از مردم و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان دعوت کرد که در مراسم تشییع محمد ابراهیم رنجبر امیری، قدیمی ترین روزنامه فروش جهان، شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، ناصر مقدم ضمن ابراز تسلیت به مناسبت درگذشت رنجبر امیری، قدیمی ترین روزنامه فروش جهان،اظهار داشت: محمد ابراهیم رنجبر امیری، اسمی است که گفته می شد در کتاب رکوردهای گینس هم به ثبت رسیده و عنوان قدیمی ترین روزنامه فروش جهان را به خود اختصاص داده،دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطر نشان کرد: مرحوم رنجبر فقط یک روزنامه فروش و کیوسک دار عادی نبود ، بلکه خاطرات گویا و صندوقچه اسرار حدود یک سده همراهی با مطبوعات و اهالی رسانه را با خود به همراه داشت.

وی افزود: آن مرحوم، ۸۰  سال از عمر خود را در عرصه های مختلف مطبوعاتی و رسانه های مکتوب سپری کرد و حتی تا واپسین لحضات عمر خویش، دستی بر قلم داشت.

مقدم خاطر نشان کرد: محمد ابراهیم رنجبر امیری متولد سال ۱۳۰۷  است که از سال ۱۳۱۶ کار فروش روزنامه را در تهران آغاز کرد و دارای خاطرات متعددی از فضای مدیریت و فروش مطبوعات در ۸۰ سال گذشته است.

وی ادامه داد: این روزنامه نگار قدیمی تا کنون چند کتاب از جمله "۷۶ سال با مطبوعات" از خاطرات وی را در بر دارد را به رشته تحریر درآورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در بخش دیگری از سخنان خود ضمن دعوت از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان برای حضور در مراسم تشییع مرحوم رنجبر امیری، یادآور شد: به منظور تکریم و گرامیداشت یاد این پیشکسوت فعال عرصه رسانه از کلیه اصحاب محترم فرهنگ و هنر و رسانه استان البرز، دعوت بعمل می آید تا در مراسم تشییع، پیشکسوت فقید رسانه، مرحوم محمد ابراهیم رنجبر امیری که ساعت ١٠ صبح روز شنبه ۹۸/۱/۱۷  از مقابل درب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به سمت بهشت سکینه کرج برگزار می شود، حضور بهم رسانند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جهان فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ و هنر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عبدالرسول رنجبر در همایش مناسک حج که با حضور زائران بوشهری برگزار شد، بیان کرد: حداقل مدت انتظار زائران حج تمتع ۱۷ سال است و آخرین ثبت‌نام کنندگانی که به حج امسال اعزام می‌شوند مربوط به سال ۱۳۸۶ هستند.

وی اضافه کرد: امسال ۹۵۶ بوشهری به حج اعزام می‌شوند که ۲۸ نفر از آنها از عوامل حج هستند.

مدیرحج و زیارت استان بوشهر ادامه داد: این افراد با ۷ کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند که یکی از کاروان‌ها از اهل سنت هستند.

به گفته وی اعزام زائران بوشهری ۴ و ۵ خرداد با چهار پرواز انجام خواهد شد و زائران مدینه بعد هستند.

رنجبر اضافه کرد: ۴۸۶ نفر از زائران آقا و ۴۴۲ نفر بانوان هستند که کم سن‌ترین زائر ۱۴ سال سن و مسن‌ترین ۹۲ ساله است.

وی بیان داشت: شعار حج امسال «قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تهران قدیم | تصویر متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل/ عکس
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • تشییع پیکر شهیدجهانگیر بیات در استان البرز
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری