Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:28:12 GMT

خبر خوب برای بارسا؛ بازگشت دمبله به تمرینات

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۴۶۹۵

خبر خوب برای بارسا؛ بازگشت دمبله به تمرینات

عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسا پس از چند هفته مصدومیت از امروز به تمرینات گروهی برگشت.

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله در بازی برگشت یک هشتم لیگ قهرمانان برابر لیون به میدان  رفت و مصدومیتش تشدید شد. ارنستو والورده در دفاع از تصمیم خود گفت که به دلیل اهمیت بازی و اینکه شرایط مسابقه به سود لیون پیش می رفت، دمبله را به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ستاره فرانسوی پس از طی مصدومیت از امروز در تمرینات گروهی حاضر شد. او البته در بخش دوم تمرین به کار انفرادی پرداخت و هنوزمشخص نیست از چه زمانی قادر به حضور در میادین است.

ارنستو والورده در نشست خبری پیش از بازی با ویارئال نیز گفت که دیگر حاضر نیست روی دمبله ریسک کند و هر زمان تیم پزشکی بهبودی کامل او را تایید کرد، دمبله را در فهرست 18 نفره قرار خواهد داد. بارسا امیدوار است دمبله بتواند به بازی رفت برابر منچستریونایتد در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان که چهارشنبه آینده در اولدترافورد برگزار خواهد شد برسد. فعلا اینگونه به نظر می رسد که دمبله به این بازی خواهد رسید.

 

بارسلونا عثمان دمبله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند علاوه‌بر درون زمین در خارج از آن هم همیشه با استایل‌های قابل توجهش و پست و استوری‌های در فضای مجازی توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرده است.

در یکی از تصاویری که در گذشته در فضای مجازی از او وایرال شده بود و مدتی هم با این استایل در تمرینات حاضر شد، او موهایش را کاملا بلند کرده بود و آنها را با کش مو نمی‌‌بست که واکنش‌هایی جالب از هواداران را به دنبال داشت.

حالا او برای چهره جدیدش از هواداران نظر خواسته است. در استوری جدیدی که ستاره منچستر سیتی منتشر کرده، او برای خود سیبیل مصنوعی گذاشته و با متنی در زیر عکسش از هواداران خواسته:«نظرتان درباره استایل جدیدم چیست؟ آن را انتخاب کنم؟»

این تصویر از هالند هم با واکنش مثبت هواداران در فضای مجازی مواجه شده است. آنها در شبکه‌های اجتماعی از ستاره نروژی خواسته‌اند در صورت قهرمانی منچستر سیتی در لیگ برتر با این استایل در جشن قهرمانی حاضر شود و تماشاگران و هم‌تیمی‌هایش را سورپرایز کند.

دیگر خبرها

  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه