Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@07:10:24 GMT

نقش متفاوت بهنوش بختیاری در سریال شبانه شبکه ۲

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۴۸۱۷

نقش متفاوت بهنوش بختیاری در سریال شبانه شبکه ۲

خبرگزاری تسنیم: عنایت بخشی بازیگر سینما و تلویزیون این شب‌ها نقش ضدقهرمان سریال «بر سر دوراهی» را ایفا می‌کند. نقشی که مخاطب را به یاد کاراکتر‌های آثار محبوب سینمای دنیا مثل «پدرخوانده» می‌اندازد.

جلال که باعث بروز گره‌هایی در قصه می‌شود و بر پیچ و تاب داستان می‌افزاید و بخشی هنرمندانه به ایفای آن پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنوش بختیاری نیز در این سریال با ایفای کاراکتر ثریا، شمای دیگری از توانایی اش در بازیگری را به تصویر کشیده است.

«بر سر دوراهی» علاوه بر اقبال عمومی و موفقیت در کنداکتور نوروزی آن هم در کنار سه سریال طنز، توانست ظرفیت‌های مختلفی از بازیگران را نیز به تصویر بکشد که بخشی و بختیاری دو نمونه از این موارد است.

بیشتر بخوانید

"بر سر دو راهی" سریالی که میترا حجار به چشم آمد+فیلم

بهنوش بختیاری بازیگر سریال «بر سر دوراهی» درباره حضور در این سریال تصریح کرد: در اولین صحبتی که برای حضور در این سریال با من شد، فهمیدم یک نقش جدی را برایم در نظر گرفته اند و من هم به دلیل جدی بودن نقش همکاری را پذیرفتم. در این سریال کاراکتر "ثریا" را بازی می‌کنم که آدم خاصی است و اصلا شاد و شنگولی و انعطاف همیشگی من در نقش هایم با این شخصیت نیست.

وی تاکید کرد: کاراکتر‌های این سریال چند لایه هستند و تک بعدی نیستند. ثریا هم از این موضوع مستثنی نیست و کاراکتر چند بعدی دارد. فکر می‌کنم پنجمین یا ششمین سریالی است که برای عید بازی می‌کنم و خداراشکر من همیشه در نوروز یا سریال داشته ام، اگر نبوده ام هم خودم قبول نکرده ام.

عنایت بخشی درباره این نقش به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: جلال کاراکتری چند بعدی و خاص است، اما ما به ازای آن را در جامعه می‌بینیم و هیچ شخصیتی وجود ندارد که فقط یک نمونه از آن وجود داشته باشد. وقتی انسانی "بر سر دوراهی" قرار می‌گیرد، انتخاب راه درست به شعور او بستگی دارد، به دانش او وابسته است و آدم باید بداند کجا می‌رود و برای چه. وقتی انسان این چیز‌ها را بداند و آگاه باشد مسلما راه درست را انتخاب خواهد کرد و به هدفی که به آن فکر می‌کند می‌رسد.

این بازیگر پیشکسوت تاکید کرد: مهم این است که شما چگونه درباره زندگی فکر می‌کنید و از زندگی چه می‌خواهید. وقتی تکلیف شما با خودتان روشن نباشد مسلما با جامعه و مردم هم تکلیف روشنی نخواهید داشت. به قول مولانا؛ پیش چشمت داشتیم شیشه‌ای کبود لاجرم دنیا کبودت می‌نمود؛ بنابراین عینکی که شما به چشم می‌زنید و زاویه دید شما به زندگی خیلی مهم است و این به شعور و مطالعه شما بستگی دارد و هیچ چیز در زندگی به سادگی و رایگان به دست نمی‌آید. باید تلاش کرد و به دست آورد.

منبع: فردا

کلیدواژه: عنایت بخشی سریال بر سر دوراهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران

مجموعه تلویزیونی «مامان اشتباه می‌کند» به کارگردانی فرانسوا‌ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ...

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش آفرینی می‌کنند.

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)
  • (عکس) چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید
  • کشفی تازه و متفاوت از تصور پیشین درباره مرز میان مرگ و زندگی
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو