Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@12:43:52 GMT

وقوع 12 مورد رانش، نشست زمین و ریزش کوه در روستاهای طالقان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۴۸۹۴

وقوع 12 مورد رانش، نشست زمین و ریزش کوه در روستاهای طالقان

فرماندار طالقان گفت: اخبار منتشر شده در خصوص رانش زمین در نزدیکی سد طالقان صحت ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، جواد صادقلو روز پنج شنبه گفت: از ابتدای شروع بارندگی‌ ها 12 مورد رانش، نشست زمین و ریزش کوه در محورهای مواصلاتی روستاهای طالقان اتفاق افتاده است.
 
وی با اشاره به شدت این حوادث توضیح داد: خوشبختانه تمامی این حوادث جزئی بوده و خساراتی که در پی داشته اند جانی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این مسئول با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص رانش زمین در محدوده سد طالقان ابراز کرد: تمامی این اخبار کذب است و صحت ندارد.
 
صادقلو  با اشاره به وضعیت راه‌های این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر به جز مسیر روستای گراب باقی راه‌های دسترسی شهر و روستاهای این شهرستان باز است.
 
فرماندار طالقان تصریح کرد: در تلاشیم تا پایان امروز مسیر روستای گراب را هم بازگشایی کنیم تا زندگی عادی در این روستا هم جریان پیدا کند.
 
وی در خاتمه گفت: خوشبختانه با همکاری عوامل راهداری و دهیاری‌ها اجاره ندادیم حوادث طبیعی رخ داده، اختلال جدی در تردد مردم ایجاد کند.
 
 
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • آمادگی استان جهت واگذاری زمین به کارگران دارای شرایط
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم