Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@14:44:20 GMT

ترکیب پیکان برای بازی با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۵۰۲۶

ترکیب پیکان برای بازی با پرسپولیس

حسین فرکی دقایقی پیش نام ۱۱ بازیکن اصلی خود را برای دیدار برابر پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش مشرق، خودروسازان تا دقایقی دیگر در ورزشگاه خانگی شهدای قدس با پرسپولیسی‌ها روبرو خواهند شد و به همین دلیل پس از حضور اتوبوس این تیم در ورزشگاه، حسین فرکی نیز اسامی بازیکنان اصلی و ذخیره تیمش را به مسئولان برگزار کننده بازی داد و به این ترتیب مهدی امینی، مهران موسوی، حجت حق‌وردی، ماهان رحمانی، مارکو وکسوویچ، آرمان قاسمی، شاهین ثاقبی، سعید واسعی، امیرحسین کریمی، فراز امامعلی و محمد قاضی بازیکنان هستند که باید برابر شاگردان برانکو قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در شهرقدس برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل پرسپولیس پیکان ترکیب حسین فرکی فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان برود تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی فینال مشخص شود.

شاگردان توماس توخل روز گذشته در رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف اشتوتگارت رفتند و با نتیجه 1-3 در این دیدار شکست خوردند تا جایگاه دومی‌شان در این مسابقات هم به خطر بیفتد و شرایط در آستانه بازی حساس برابر رئال مادرید هم برایشان دشوار شود.

مولر پس از پایان این بازی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:«نمی‌توانیم از نتیجه‌ای که امروز به دست آمد خوشحال باشیم اما باید با شما صادق باشم و بگویم که بازی چهارشنبه شب برابر رئال مادرید برای ما به قدری بزرگ و مهم است که نمی‌توانیم اجازه ورود افکار منفی به ذهن‌مان را بدهیم.»

به نظر می‌رسد که مولر امیدوار است که این نتیجه تلخ تاثیری رو روحیه بازیکنان این تیم در آستانه بازی با رئال نگذارد و آنها بتوانند با روحیه بالا و انگیزه بسیار در این دیدار به پیروزی برسند و راهی بازی فینال در ورزشگاه ومبلی برابر یکی از دو تیم دورتموند یا پاری سن ژرمن شوند.

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!