Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@00:14:36 GMT

علیپور از چیپ تا ناکامی در پنالتی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۵۳۱۰

علیپور از چیپ تا ناکامی در پنالتی

مهاجم پرسپولیس نتوانست پنالتی تیمش را تبدیل به گل کند تا آنها همچنان در دستیابی به گل ناکام باشند.

به گزارش “ورزش سه”، علی علیپور که یکی از مدعیان دستیابی به عنوان آقای گلی این فصل محسوب می‌شود، بهترین فرصت برای دستیابی به گل تیمش را از روی نقطه پنالتی از دست داد.


در دقیقه ۱۸ بازی، ماریو بودیمیر با حرکتی جالب توجه و حفظ توپ در نهایت مدافع پیکان را مجبور به خطا کرد تا سیدعلی یک ضربه پنالتی به سود سرخ‌ها اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی علیپور که در جدول مدعیان آقای گلی قرار دارد، فرصت خوبی داشت تا تیمش را به گل برتری بازی برساند اما مقابل گلر جوان پیکان ناکام ماند و ضربه‌اش که به وسط زمین نواخته بود توسط مهدی امینی دفع شد.


علیپور که در بازی با پدیده مشهد درجام حذفی با پنالتی عجیب و چیپ خود زمینه ساز صعود سرخ‌ها به نیمه نهایی شده بود، اینبار با یک ناکامی بزرگ مواجه شد و باید دید در جریان بازی موفق باخبران آن خواهد شد یا خیر.

پرسپولیس تهران علی علیپور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا چالش سخت و جذابی را با پرسپولیس تجربه می‌کند. او که یک فصل و نیم به عنوان دستیار یحیی کنار سرمربی پرافتخار قرمزها کار می‌کرد، پس از استعفای گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

اوسمار در ابتدا هیچ محبوبیتی به عنوان سرمربی پرسپولیس نزد هواداران نداشت، اما رفته رفته با نتایج و بازی‌های خوب تیمش دل هواداران را به دست آورد و آنها به این سرمربی برزیلی برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمشان اعتماد کردند‌.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که یک مسیحی معتقد است، در بازی برابر سپاهان با صلیب کوچکی روی نیمکت حاضر شده بود و با اعتقادات خود برای موفقیت تیمش دعا می‌کرد.

اوسمار پنج بازی سرنوشت‌ساز دیگر پیش‌رو دارد که می‌تواند با قهرمانی در پرسپولیس اوج محبوبیت را میان سکوهای سرخ‌پوش تجربه کند.

دیگر خبرها

  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!