Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:34:34 GMT

حرکت جالب پوتین در افتتاحیه کارخانه مرسدس بنز روسیه +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۵۹۶۹

حرکت جالب پوتین در افتتاحیه کارخانه مرسدس بنز روسیه +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با حضور در افتتاحیه کارخانه مرسدس بنز آلمان واقع در پارک صنعتی مسکو "اسپیووو" دست به اقدام جالبی زد. پوتین مقابل دوربین خبرنگاران روی اولین مرسدس بنز تولید شده در کارخانه مذکور  امضای خود را ثبت کرد که ویدئوی این ماجرا در رسانه‌های گوناگون پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:رونمایی از خودروی طلایی فوق لاکچری پوتین +فیلم

گفتنی است؛ بنا بر اعلام آناتولی کارخانه مرسدس بنز آلمان در روسیه که ساخت آن از سوی شرکت ترکیه‌ای «استا کانستراکشن» انجام شده و ظرف ۱۸ ماه به پایان رسیده، با حضور  پوتین، پیتر آلتمایر، وزیر اقتصاد و انرژی آلمان و دیتر زتچه، رئیس هیئت مدیره «دایملر» افتتاح شد. این کارخانه از فناوری "اینداستری ۴.۰" استفاده می‌کند که امکان تولید همزمان چندین خودرو را داشته باشد و چهار مدل: E-Class، GLS، GLE و GLS تولید خواهد کرد.  

رئیس جمهور روسیه در مراسم افتتاح این کارخانه با اشاره به سابقه همکاری مرسدس بنز با شرکت‌های روسی گفت: "مرسدس با شرکت‌های «گاز» و «کاماز» روسیه نیز همکاری داشته و تجربه خوبی در این زمینه دارد". پوتین همچنین در ادامه سخرانی خود افزود: "نزدیک به هزار نفر در این کارخانه مشغول به کار می‌شوند و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا شرکایمان از فعالیت در روسیه پشیمان نشده و راضی بمانند. بد نیست بدانید شرکت مرسدس بنز آلمان برای احداث کارخانه خود در روسیه سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیون یورویی انجام داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم روسیه مرسدس بنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «حکیم جفریس» رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید که ایالات متحده باید به حمایت از اوکراین برای جلوگیری از یک جنگ گسترده‌تر ادامه دهد. 

وی در ادامه این ادعا افزود: اگر اوکراین سقوط کند آمریکا به احتمال زیاد نه تنها با پول بلکه با اعزام نیروی نظامی وارد جنگ خواهد شد.

همچنین، وی حزب جمهوری‌خواه را «جناح طرفدار پوتین» توصیف کرد و اقدامات این حزب را دلیل اصلی تاخیر در کمک‌رسانی آمریکا به اوکراین برای مبارزه با روسیه دانست.

جفریس در برنامه «۶۰ دقیقه» شبکه «سی‌بی‌اس نیوز» ادعا کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه به دنبال بازسازی اتحاد جماهیر شوروی (سابق) است و با انجام این کار متحدان ناتو را تهدید خواهد کرد.

جفریس گفت: «یک جناح طرفدار پوتین در حزب جمهوری‌خواه وجود دارد که نمی‌خواهد از اوکراین حمایت کند و به دلایلی معتقد است که روسیه، دشمن ایالات متحده آمریکا نیست.»

گفتنی است ماه گذشته، کنگره آمریکا لایحه‌ای برای ارائه ۶۱ میلیارد دلار کمک نظامی و بشردوستانه به اوکراین تصویب کرد. این اولین بسته کمکی بزرگ از دسامبر ۲۰۲۲ است که پس از ماه‌ها جدال و مخالفت جمهوری‌خواهان سرانجام به اوکراین اختصاص یافت.

در سنا، ۱۵ جمهوری‌خواه به لایحه‌ای که شامل کمک بیشتر به اوکراین بود، رأی منفی دادند. یکی از مخالفان کمک به اوکراین سناتور «جی دی ونس» از اوهایو است که استدلال می‌کند اوکراین فاقد نیروی انسانی و قدرت نظامی لازم برای پیروزی در برابر روسیه است و حمایت آمریکا برای تغییر این شرایط کافی نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • فیلم| حرکت جالب دانشجویان آمریکایی با پرچم اسرائیل
  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان (عکس)
  • تجلیل از کارگرانی که چرخ تولید را به حرکت درآوردند
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • حرکت جالب صندوقدار برای ادب کردن مشتری (فیلم)