Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@20:28:26 GMT

پست بانک خدمات خود را در پل دختر آغاز مي کند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۶۱۷۴

پست بانک خدمات خود را در پل دختر آغاز مي کند

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا - وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اينکه تا پايان امشب همه سايت‌هاي اضطراري شهرستان پلدختر در مدار قرار مي گيرند و تماس‌ها به راحتي برقرار مي شود، گفت: پست بانک امروز ارائه خدمات را اين شهر از سر مي گيرد.

به گزارش پنجشنبه ايرنا از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، محمدجواد آذري جهرمي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات که هم اکنون در شهرستان پلدختر حضور دارد، در جمع خبرنگاران افزود: شهرستان پلدختر با فيبرنوري به خوزستان متصل شده و علاوه بر آن تجهيز بالن ارتباطي نيز از صبح امروز آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اختصاص دفتر ويژه خبرنگاران در شهرستان پلدختر افزود: خدمات بانکي براي تبادلات مالي بايد انجام شود. براي اين منظور 20 ارتباط ماهواره اي ايجاد شده و تا ساعت ديگر نيز پست بانک به شبکه متصل مي شود و به چرخه فعاليت مي‌آيد که بدين ترتيب 13 شبکه بانکي درمنطقه شرقي شهر مي توانند خدمات ارائه کنند.
وي افزود: با آمدن پست بانک، مابقي بانک ها نيز پاي کار بيايند تا خدمات مالي و کسب‌وکار به قسمت‌هايي که ممکن است برگردد.
وزير ارتباطات ادامه داد: به دليل قطع پايانه‌هاي پرداخت فروشگاه‌ها، با هماهنگي انجام شده با بانک پارسيان امروز 200 دستگاه بي‌سيم اين درگاه‌ها، بين فروشگاه‌هاي شهر پخش مي شود تا خدمات مالي و کسب و کار به شهر برگردانده شود و تلاش مي‌کنيم مابقي درگاه‌هاي پرداخت را نيز از طريق ساير بانک‌ها تهيه و به فروشگاه‌ها و مراکز خريد برسانيم.
نماينده دولت در استان لرستان همچنين در مورد حضور رييس مجلس شوراي اسلامي در جلسه ديشب ستاد مديريت بحران استان لرستان اظهار کرد: حضور نمايندگان و رييس مجلس در جلسات نه تنها تضعيف دولت نيست، بلکه تقويت محسوب مي‌شود؛ چرا که دولت فراتر از نظام بودجه‌اي کشور نمي‌تواند کاري پيش برد و بودجه بايد به تصويب مجلس برسد.
وي يادآور شد: از اين رو بزرگترين مساله بحث اعتبارات و تامين اعتبارات است و ديدن سطح خسارات و درک مستقيم رئيس مجلس از حجم خسارات در تصويب لوايح و تامين اعتبارات بسيار موثر است.
آذري جهرمي با بيان اينکه حجم و وسعت خسارات بسيار بالا و جنس خسارات نيز متفاوت و تکان دهنده است، تصريح کرد: کارهاي اساسي بخش جاده اي زمان بر و در اولويت قرار دارد و اصلاح مسير آبي پلدختر منوط به اجراي بخشي از جاده است.
وزير ارتباطات با اشاره به اينکه برق برخي مناطق وابسته به جاده است، اظهار کرد: بحث تامين اعتبارات سيل زدگان، اطمينان خاطر به مردم و کشاورزان داده شده است و بايد براي اين منظور از ظرفيت صندوق توسعه ملي استفاده شود.
به گفته آذري جهرمي، زيرساخت‌هاي ارتباطي در کشور هزار و 500 ميليارد تومان خسارت‌ديده اند که بيشترين حجم خسارات در استان لرستان رخ داده است.
علمي**1058**1584
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 847490 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خدمات شهری شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد