Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@00:10:06 GMT

شجاع:جای لوگوی نود خالی است

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۶۱۸۱

شجاع:جای لوگوی نود خالی است

مدافع پرسپولیس باوجود شرایط عصبی نیمه اول بازهم یکی از بهترین های تیمش بود.

به گزارش ورزش سه از میکسدزون ورزشگاه آزادی شجاع خلیل زاده در ابتدای مصاحبه با خبرنگاران چای خبرنگاران برنامه نود را خالی کرد و گفت :قبل از هر چیز باید بگویم که  جای لوگوی برنامه  بین میکروفن ها۹۰ خالی است و امیدوارم این برنامه زودتر برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او  در مورد بازی گفت: بازی مهمی بود. ما هر سه چهار روز بازی می‌کنیم و دربی سختی را داشتیم اما خدا را شکر که بردیم. البته دربی برای ما همانند بازی‌های دیگر بود و نباید برای خودمان حساس کنیم.


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که رقبای شما مانند استقلال و سپاهان عقب افتادند گفت: شرایط استقلال به خودشان ربط دارد. از من در مورد تیم خودمان بپرسید.


وی در مورد شرایط پرسپولیس در آسیا و این‌که آیا احتمال دارد با برد به آسیا برگردند، گفت: اتفاقی نیفتاده که کامبک بزنیم. خودمان را برای دیدار با الاهلی آماده خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم در قهرمانی لیگ هت‌تریک کنیم.


مدافع پرسپولیس که با محمد قاضی برخورد داشت که باعث شکسته شدن سر مهاجم پیکان شد در این خصوص گفت: باید از محمد قاضی عذرخواهی کنم، بالاخره فوتبال است و این برخوردها نیز وجود دارد.


وی درباره شانس پرسپولیس برای قهرمانی گفت: هنوز شش بازی دیگر برای ما باقیمانده و شش فینال دیگر داریم. با تمرکز پیش می‌رویم تا در تک تک بازی‌ها امتیاز بگیریم. امیدوارم که هواداران هم از ما حمایت کنند، چون کار خیلی سختی تا پایان لیگ داریم.


خلیل‌زاده در مورد دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان گفت: لیگ قهرمانان شرایط خاص خودش را دارد. با الاهلی هم بازی سختی داریم و سعی می‌کنیم پیروز باشیم. نه فقط ما، امیدوارم استقلال و ذوب‌آهن، دیگر نمایندگان فوتبال ایران هم موفق باشند، چون همه تیم ملی ایران هستند.

پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!

به  گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی استقلال پس از مصدومیت مهدی مهدی‌پور به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و در بازی‌های اخیر به خوبی در میانه میدان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن با سبک متفاوت نسبت به مهدی‌پور در خط هافبک استقلال بازی می‌کند و عملکرد خوبی داشته است، او در اکثر جنگ‌های میانه میدان حضور دارد و با انتقال سریع توپ به کناره‌ها یا یک سوم دفاعی حریف سرعت بالاتری به فوتبال استقلال داده است.

زبیر علاقه زیادی به نگه داشتن توپ در اختیار خود ندارد و پس از بریدن توپ یا گرفتن از هافبک‌های حریف با کمترین ضربه به توپ آن را به ماشاریپوف، جلالی یا حردانی انتقال می‌دهد تا آبی‌ها خیلی زود در فاز هجومی قرار بگیرند و این موضوع باعث نشاط بیشتر و خطرناک‌تر بودن استقلال در حملات شده است.

او در غیاب مهدی‌پور و بازگشت روزبه چشمی به خط دفاعی در کنار رضاوند دو هافبک دفاعی استقلال هستند، زبیر با حرکات عرضی و پوشش نقاط مختلف زمین فعالیت بیشتری دارد و رضاوند با تمرکز بیشتری در وسط زمین حضور دارد و نزدیک به محوطه جریمه استقلال فعالیت می‌کند.

شاید زوج رضاوند و نیک‌نفس خلاقیت بالایی نداشته باشد اما با توجه به خصوصیات دفاعی‌ای که دارند آزادی عمل بیشتری برای جلال‌الدین فراهم کرده‌اند و این هافبک ازبک به خوبی در ترکیب استقلال جا افتاده است.

دیگر خبرها

  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • تغییر نام‌هایی که به دل هواداران نمی‌نشیند/ «ریشه» تغییر نمی‌کند
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!