Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@21:50:18 GMT

جشن عقد جوانان شیعه و سنی در منطقه سیل زده +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۶۲۵۵

جشن عقد جوانان شیعه و سنی در منطقه سیل زده +عکس

برگزاری مراسم جشن عقد جوانان شیعه و سنی در مناطق سیل زده نشانگر اتحاد شیعه و سنی و امیدبخشی به سیل زدگان است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام مرتضی رازی مسؤول تشکل جهادی میقات الظهور در تهران به برخی از فعالیت های تشکل جهادی میقات الظهور در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: امروز مهمترین کار در مناطق سیل زده امید و روحیه بخشی به مردم سیل زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آستان قدس رضوی یکی از نهاد هایی است که برای کمک به سیل زدگان شمال کشور خدمات فراوانی در بخش های اسکان، تغذیه، تهیه اقلام ضروری و… در کنار دیگر نهادها دولتی و غیر دولتی نقش مهمی را برعهده دارد.

حجت الاسلام رازی ازدواج را امری بسیار پسندیده ای در هر شرایطی برای جوانان دانست، گفت: آستان قدس رضوی در روز مبعث رسول اکرم (ص) مراسم عقد ۳۰ جوان تازه عروس و داماد را با حضور خانواده های عروس و داماد در کنار مردم سیل زده برگزار کرد.

وی اظهار داشت: مراسم عقد تازه عروس و دامادها در منطق سیل زده گلستان یک نمایش کامل اتحاد شیعه و سنی بود چرا که خطبه عقد جوانان شیعه از سوی بنده و خطبه عقد جوانان اهل سنت از سوی حاج آقا ایزدی امام جماعت اهل سنت قرائت شد و یک فضای بسیار شاد و امیدبخشی در بین مردم سیل زده بوجود آمد.

حجت الاسلام رازی در پایان گفت: حضور و خدمت رسانی طلاب و روحانیون در مناطق سیل زده بسیار تاثیرگذار بود و مردم شیعی و سنی استقبال خیلی خوبی نسبت به روحانیان داشتند.

منبع: رسا

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل سیل سیل گلستان عقد وحدت شیعه و سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، سه کتاب نمایش‌نامه با عنوان‌های «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» از انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند.

«رازی بین من و تو» به قلم محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی علی، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاری است که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود.

پیش از این و در هفته هنر انقلاب مراسم رونمایی و نمایشنامه خوانی از اثر محمد رضا امیرخانی در حوزه هنری استان یزد با استقبال خوب هنرمندان، مسئولین و عموم مردم برگزار شد.

کد خبر 6091098

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است