Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@00:38:27 GMT

آب کرخه امشب به دشت آزادگان می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۶۳۲۶

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به آماده‌باش همه دستگاه‌های شهرستان گفت: آب رهاسازی شده از کرخه با حجم بسیار زیاد و شکننده، امشب به شهرستان دشت آزادگان می‌رسد و وضعیت را بحرانی می‌کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، غلام عباس هزاریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، بابیان اینکه اقداماتی که باید در مقابل آبی که از بالادست رهاسازی شده در حال انجام است اظهار داشت: شهرستان دشت آزادگان با بسیج تمام ظرفیت‌ها و امکانات استانی و شهرستانی توانسته سیل بند‌ها را تحکیم دهد، اما با توجه به سرریز شدن آب در دشت آزادگان و نقطه انتهایی آن شهر بستان از صبح امروز وضعیت فوق‌العاده در شهرستان اعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم که در کنار ما حضور یابند و اگر قرار بود سیل جاری شود و کنترل از دست ما خارج شود بتوانیم با حضور همه دستگاه‌ها آن را هدایت و مدیریت کنیم.

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اینکه در حال حاضر میزان ورودی آب قابل‌کنترل است و هیچ مشکلی تاکنون پیش نیامده، گفت: آب رهاسازی شده از کرخه با حجم بسیار زیاد و شکننده، امشب به شهرستان دشت آزادگان می‌رسد و وضعیت را بحرانی می‌کند.

هزاریان ادامه داد: از امشب حالت فوق‌العاده اعلام کردیم و از همه مردم شهرستان دشت آزادگان می‌خواهیم هشدار‌های مسئولان نسبت به جاببه‌جایی و انتقال به مکان امن را جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: حجم آب رهاسازی شده از سد کرخه بسیار زیاد و شکننده است. امیدواریم همه مردم در کنار مسئولان برای مهار آن همراهی کنند.

فرماندار دشت آزادگان در ادامه از تخلیه ۳۳ روستا در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: به‌منظور پیشگیری از خطرات احتمالی ورود سیلاب و آسیب دیدن مردم از صبح امروز دستور تخلیه ۳۳ روستا ابلاغ‌شده که برخی از آن‌ها تاکنون تخلیه شدند.

هزاریان در پایان از مردم بستان خواست آمادگی لازم را جهت تخلیه شهر داشته باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیل 98 سیل خوزستان دشت آزادگان کرخه بستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند به همراه مدیر اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران شهرستان با حضور در معدن ذغالسنگ داربیدخون ضمن تبریک هفته کار و کارگر، با اهدای گل به كارگران سختکوش این معدن، روز كارگر را به آنها تبريک گفت.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند با بيان اينكه سخت ترین حرفه دنیا کار در معدن است، گفت: متاسفانه صنعت زغال‌سنگ با توجه به پیشینه ای که در ایران، استان کرمان و شهرستان زرند دارد در این چند ساله با رکود روبرو شده است و متولیان این مجموعه معدنی باید با یک چاره اندیشی اصولی به فکر برون رفت از این بحران باشند. 

وی افزود: کارگران معادن به عنوان پيشانی توليد، نقش مهمی در چرخه اقتصاد و توليد كشور دارند؛ اما در برخی از معادن شاهد کم توجهی به این قشر زحمتکش و سختکوش در دریافت مطالبات به حق آن ها هستیم که در این خصوص تذکرات لازم به پیمانکاران مربوطه یادآور شده است و قطعا در صورت ادامه روند تخلفات برخورد لازم و قاطع صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • فرماندار همدان:‌ حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند