Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدارحم امیری زاده، مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ با ابراز نگرانی از وقوع سیلاب در کشور و درگیری برخی از شهرستان‌های استان خوزستان و سایر استان‌های درگیر سیل گفت: امروز مردم ایران با تجربه دیگری از حوادث تلخ و جان فرسا روبرو شده اند و همین تجارب و آزمون‌ها است که ما را مورد سنجش قرار می‌دهد تا عیار خود را بسنجیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: ما مردمی هستیم که در سختی‌ها در کنار همدیگر هستیم و از هیچ کوششی در جهت برآورده نمودن نیاز هموطنان رنج کشیده خود کوتاهی نمی‌کنیم.

امیری تصریح کرد: شرکت غله با توجه به شرایط و امکانات موجود توانسته اقدامات مناسبی در خصوص تامین آرد، نان و کیسه خالی جهت سیل زدگان انجام دهد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ در خصوص تامین نان برای سیل زدگان در شهرستان‌های استان خوزستان، لرستان و ایلام اذعان داشت: با هماهنگی‌های بعمل آمده با یکی از واحد‌های تولید کننده نان صنعتی در استان، تاکنون بیش از ۸۹۰ هزار قرص نان تهیه و جهت توزیع میان مردم سیل زده بصورت رایگان ارسال شده است.

این مقام مسئول به ارسال ۳۲۰ تن آرد به روستا‌های شوشتر و بیش از ۴۰ تن به روستا‌های هویزه در مدت مذکور اشاره و بیان کرد: همچنین در راستای همکاری با مردم و نهاد‌هایی که در بحث محافظت از سیل بند‌ها مشارکت دارند، تاکنون ۳۲ هزار کیسه خالی ارسال و تحویل داده شده است.

خدارحم امیری زاده در بازدید میدانی از سیلوی در حال ساخت و تکمیل شهرستان سوسنگرد از روند افزایش دبی آب در این شهرستان ابراز نگرانی کرد و در خصوص ایجاد موانع لازم در خصوص حفاظت از تجهیزات سیلوی مکانیزه سوسنگرد نکاتی را یادآور شد تا در صورت وقوع سیل و یا آب گرفتگی تجهیزات موجود از خسارت احتمالی در امان باشند.

وی افزود: امروز بیش از گذشته نیاز است که مسئولان در کنار مردم بخصوص افرادی که دچار خسران شده اند، باشند و هرکدام در حد توان از امکانات خود در جهت تامین نیاز آنان برآیند.

امیری زاده اظهار کرد: در تمامی موارد مذکور با تمام توان و بکارگیری همه ظرفیت‌ها در کنار مردم سیل زده در استان خوزستان، لرستان و ایلام خواهیم بود و توزیع آرد، نان و کیسه خالی تا اتمام شرایط موجود با توجه به اعلام نیاز توسط معاونت اقتصادی و جمعیت هلال احمر استان بصورت کاملا پیوسته ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/گ

ارسال نان و آرد رایگان به مناطق سیل زده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان

 سردار نعمت‌اله باقری در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی این شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق محروم استان توسط جهادگران و پزشکان بسیجی ویزیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز بیش از ۲۰ تیم تخصصی و ۲۰ تیم پزشک عمومی و در مجموع بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی و مجموعه‌های هماهنگ‌کننده در خدمت مردم مناطق محروم دلفان هستند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی امروز نمونه یک زنجیره درمانی است، افزود: ویزیت و معاینه مردم از خانه‌های بهداشت محله آغاز و تا درمان در بیمارستان‌های استان ادامه خواهد داشت.
باقری بیان داشت: امروز نخستین بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی در سال جدید برپا شده و قطعا تا پایان سال این خدمت بی‌منت در دیگر مناطق محروم استان ادامه می‌یابد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی و تحقق شعار سال در حاشیه بیمارستان صحرایی، تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای توانمندسازی و کمک به اشغال و تولید مردم دلفان نیز برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان‌ها؛ سیل و آبگرفتگی در راه است؟
  • هشدار نارنجی به کشاورزان در پی بارش تگرگ/ ۱۶ استان درگیر بارش
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان