Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد مروی به تولیت آستان قدس رضوی را تبریک گفت.

در پیام رئیس قوه قضاییه آمده است: صدیق مکرم وبرادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد مروی (زید عزه)

مفتخرشدن جنابعالی به مقام خدمت به حضرت شمس الشموس ابوالحسن الرضا علیه السلام که از والاترین توفیق‌ها محسوب می‌شود، شایسته ابراز صمیمی‌ترین تبریک‌ها به شما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا وجود اخلاص و سایر ویژگی‌های بارز اخلاقی و مردمی در شخصیت جنابعالی که در طول دوران آشنایی بیش از چهل ساله باشما سراغ دارم، زمینه جلب این توفیق عظیم و حسن اعتماد رهبر حکیم انقلاب (مدظله العالی) بوده است.

اینجانب ضمن تبریک مجدد، از خداوند متعال مزید توفیق شما در بجای آوردن شکرانه این نعمت عظیم، که همانا خدمت هرچه بیشتر به زائران آن حضرت و محرومان است را مسألت می‌نمایم.

کمک به جنابعالی در اجرای این ماموریت مهم بر اساس منشور ابلاغی مقام معظم رهبری را تداوم توفیق خود در خدمت سه ساله به امام رئوف، و بر خود فرض میدانم.

والسلام علیکم
سید ابراهیم رئیسی
۱۵ فروردین ۱۳۹۸

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • دولت مشارکت مردم در تولید را تسهیل کند
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»