Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@07:02:43 GMT

خدمت‌رسانی بسیجیان در تمام مناطق سیل‌زده لرستان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۶۷۷۳

خدمت‌رسانی بسیجیان در تمام مناطق سیل‌زده لرستان

خبرگزاری مهر: سردار مرتضی کشکولی عصر امروز پنجشنبه در جریان بازدید از روند خدمات رسانی بسیجیان به سیل زدگان خرم آباد با اشاره به اینکه کوچه و خیابان و منازل مردم از گل‌ولای پاکسازی شده و وسایل مردم خارج‌شده است، اظهار داشت: متأسفانه در ایجاد تمهیدات لازم برای اسکان موقت سیل‌زدگان کوتاهی شده و حداقل می‌توانستند تعدادی چادر را در یک سوله ورزشی برای خانواده‌ها در نظر بگیرند که در این راستا ما پیگیر کمپی برای اسکان سیل‌زدگان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخشی از خانه‌ها نیاز به بازسازی دارند که ما حتماً در این زمینه به آن‌ها کمک می‌کنیم، تصریح کرد: البته وظیفه قانونی نداریم، اما وظیفه دینی و برادری حکم می‌کند که با افتخار در منطقه حضور پیدا کنیم و به یاری مردم سیل‌زده بشتابیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه ما در پل‌دختر ۴۶ دستگاه مهندسی داریم و در حال پاکسازی منازل، کوچه و خیابان‌ها هستیم و در این راستا از گروه‌های جهادی هم استفاده کرده‌ایم، افزود: ظهر دیروز ۱۴ هزار ناهار به مردم پل‌دختر دادیم و در آشپزخانه‌ای که ایجاد کرده‌ایم به روند پخت غذای گرم برای مردم سیل‌زده ادامه می‌دهیم؛ همچنین یک بیمارستان صحرایی در پل‌دختر نیز برپا کرده‌ایم.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه نیرو‌های سپاه از کرمانشاه با تمام امکانات و تجهیزات برای پشتیبانی مناطق سیل‌زده دلفان اعزام‌شده و سپاه کردستان هم معین شهرستان کوهدشت شده است، ادامه داد: یک مؤسسه از قرارگاه خاتم به شهرستان دورود اعزام‌شده و تجهیزاتی از قبیل: ۲ لودر و سه کمپرسی و بولدوزر را در این منطقه هم به کار گرفته است و در شهرستان الیگودرز هم از سپاه اصفهان استفاده کرده‌ایم.

وی یادآور شد: باید از عملکرد بسیجیان در حضور به‌موقع و داوطلبانه در مناطق سیل‌زده تقدیر کرد، بسیجیان در تمام نقاط سیل‌زده حاضرند و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار کشکولی بسیجیان پاکسازی مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به نصب ۷۰ هزار و ۲۸۵ پلاک آبی هوشمند دارای کیوآر کد (QR) در این منطقه گفت: پلاک آبی هوشمند تمام منازل این منطقه نصب شده است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین ابزارها برای دستیابی به شهر هوشمند، ایجاد ارتباط بین سازمان‌های مختلف و توسعه و سهولت در خدمات‌رسانی به شهروندان است که پلاک آبی هوشمند زیرساخت خوبی برای اطلاع‌رسانی و به‌روزرسانی در زمینه ملک شهروندی و خدمت‌رسانی‌های پیرامونی است.

وی افزود: تمام پلاک‌های آبی هوشمند دارای کیوآر کد (QR) است که حاوی اطلاعات نشانی کامل، تعداد طبقات، کد پستی هر واحد و پلاک شهرداری است، در آینده نیز مجهز به شماره اشتراک آب، برق و گاز نیز خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به نصب ۷۰ هزار و ۲۸۵ پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ تصریح کرد: پلاک آبی هوشمند تمام منازل این منطقه نصب شده است.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: نصب این پلاک‌ها با اعتباری حدود دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، توسط سازمان فاوای شهرداری اصفهان انجام شده است.

وی بیان کرد: آن دسته از شهروندانی که منازل آن‌ها پلاک آبی هوشمند ندارد، می‌توانند از طریق نشانی my.isfahan.ir گزینه نصب پلاک آبی هوشمند را جست‌وجو و درخواست خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت پلاک آبی هوشمندمنزل آن‌ها نصب شود. ‌

کد خبر 749391

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم