Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:39:31 GMT

پنجره‌ها باز شد درها بسته!

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۷۱۰۶

پنجره‌ها باز شد درها بسته!

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت لیگ برتر فوتبال کشور در حالی شروع شد که تیم پرسپولیس پس از محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی، بالاخره مجوز خرید بازیکن را دریافت کرد.

سرخپوشان با شروع نیم فصل دوم از خرید‌های جدید خود مانند محمد نادری، مهدی شیری، مهدی شریفی، ماریو بودیمیر، مهدی ترابی، و سروش رفیعی با این امید که سومین قهرمانی خود را در لیگ برتر جشن بگیرند، رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پرپسولیسی‌ها با ستاره نیجریه‌ای خود که چند وقتی بود پایش به گلزنی باز نمی‌شد، خداحافظی و وی را راهی استقلال کردند.

البته حضور منشا در استقلال خیلی بهتر از پرسپولیس بود و او روز‌های درخشانی در جمع آبی پوشان را سپری می‌کند. اما بازیکنان پرسپولیس جدید کم کم برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری دارند.

با این حال هواداران سرخ پوشان انتقادات زیادی را روانه این تیم کردند. یکی از این نقد‌ها به نتایج سینوسی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات لیگ برتر کشور بود. با این حال سرخ پوشان هنوز در صدر جدول لیگ قرار دارند و قهرمانی آن‌ها دور از دسترس نخواهد بود. اما باز  هم موضوع تکراری چند وقت اخیر، هجمه انتقادات هواداران تیم رقیب یعنی استقلال تهران بود که هم چنان بر حمایت وزارت ورزش از پرسپولیس اصرار می‌ورزند!

با این حال  پرسپولیسی‌ها در چند وقت اخیر بسیار عالی ظاهر شدند و تقریبا همه تیم‌ها و هواداران فوتبال بر این باور هستند که این تیم شایستگی قهرمانی مجدد در لیگ برتر را داراست.  

بیشتر بخوانید:

افشاگری مدیر عامل سابق پرسپولیس در مورد ادعا‌های حسین هدایتی+ سند

محرمی: هدایتی از جیب خود به پرسپولیسی‌ها پول داده است

انتهای پیام/

تحلیل باز شدن پنجره های نقل و انتقالاتی پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان