Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@20:45:06 GMT

سوخت پیکان با فرکی در حال اتمام است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۷۱۶۴

سوخت پیکان با فرکی در حال اتمام است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال پیکان با هدایت مجید جلالی لیگ هجدهم را خوب شروع کرد و در بالای جدول رده بندی قرار داشت، اما بعد از آن روند رو به رشد این تیم متوقف شد و ۶ باخت متوالی در لیگ برتر کسب کرد.

ثبات در کادر فنی پیکان یکی از نقاط قوت این تیم در چند سال اخیر بود و از زمانی که خودروسازان به لیگ برتر صعود کردند جلالی هدایت این تیم را برعهده داشت و آقا معلم در فصل هجدهم سومین حضورش را روی نیمکت پیکانی‌ها تجربه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی از پیکان پیاده شد 

تیم پیکان در ۹ بازی ابتدای فصل هجدهم یک شکست، ۴ پیروزی و ۴ تساوی بدست آورد، اما از هفته دهم ورق برای این تیم برگشت و خودورسازان  ۶ شکست متوالی را تجربه کردند. البته پیکانی‌ها با وجود ۶ شکست متوالی در جایگاه هشتم قرار گرفتند.

مسئولان پیکان با وجود باخت‌های متوالی تیمشان همچنان از جلالی حمایت می‌کردند، اما شیعی مدیرعامل پیکان بعد از شکست تیمش  برابر نساجی مازندران مصاحبه‌ای انجام داد که به مذاق جلالی خوش نیامد و اختلافات این ۲ نفر علنی شد.

جلسات متعددی بین مسئولان پیکان و جلالی برگزار شد و زمانی که همه منتظر بودند که آقا معلم برنامه فصل آینده خود را به هیئت مدیره ارائه بدهد خبر رسید که جلالی به صورت توافقی از پیکان جدا شده است.

چالش انتخاب سرمربی در پیکان 

بعد از جدایی جلالی، پروژه انتخاب سرمربی در پیکان هم جالب توجه بود چرا که در ابتدا جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد، اما مدیرعامل کارخانه ایران خودرو طی نامه‌ای به شیعی مدیرعامل پیکان اعلام کرد که این تیم با مربی آزاد باید قرارداد ببندد و به نوعی با سرمربیگری نکونام در تیم پیکان مخالفت کرد و حضور این مربی در خودرو سازان منتفی شد.

شوکی که برای خودروسازان موثر نبود 

به هر حال بعد از اینکه حضور نکونام در پیکان منتفی شد، مسئولان این تیم به سراغ حسین فرکی رفتند و در نهایت با این مربی برای هدایت تیم خود به توافق رسیدند.

در حالی که اکثر تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب بازیکن بودند، اما پیکانی‌ها در آن مقطع زمانی مشغول بررسی گزینه‌های هدایت تیمشان بودند و همین موضوع باعث شد که آن‌ها از کورس رقابت با تیم‌های دیگر در بازار نقل و انتقالات عقب بیافتند و نتوانند فعالیت چندانی داشته باشند.

پیکانی‌ها در فصل نقل و انتقالات به جزء جابر انصاری بازیکن سابق استقلال نتوانستند بازیکنان شاخصی به خدمت بگیرند. البته انصاری هم رباط صلیبی پاره کرد و به مدت ۶ ماه ازمسابقات فوتبال دور شد.

با توجه به سابقه درخشان و کارنامه پربار فرکی که ۲ بار با تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان قهرمان شده بود همه امیدوار بودند که پیکان با حضور فرکی نتایج خوبی در لیگ برتر بگیرد، اما او نتوانست شوک مثبتی در پیکان ایجاد کند.

پیکانی‌ها در نیم فصل دوم چند باخت  متوالی را متحمل شدند، اما آن‌ها در هفته نوزدهم توانستند در خارج از خانه برابر تیم ماشین سازی پیروز شوند و نوار شکست‌های پیاپی خود را قطع کنند.

به هر حال باید دید پیکانی‌ها می‌توانند فصل هجدهم را با رتبه خوب در جدول رده بندی به پایان برسانند یا نه!

بیشتر بخوانید: 

پیکان ۱ - صنعت نفت ۱ / توقف شاگردان فرکی در خانه + حاشیه‌ها

ذوب آهن ۲ - استقلال خوزستان صفر/ لشگر منصوریان با ارسلان ۳ امتیاز گرفت

دست انداز وزارت ورزش برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال

انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در آیین عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) که با حضور جمعی از ائمه جماعات مساجد، استادان و طلاب حوزه‌های علمیه و دیگر اقشار مردم در مسجد احمدیه و حوزه علمیه آیت‌الله حیدرعلی جلالی‌خمینی رحمت‌الله علیه در منطقه نارمک برگزار شد، با تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: تداوم حرکت مکتب نورانی و مقدس تشیع با اقدامات و مجاهدت امام باقر(ع) و امام جعفر صادق(ع) محقق شد. امروزه نیز مراجع تقلید و علمای شیعه و طلاب در همان مسیر گام برمی‌دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: گسترش مکتب تشیع در طول تاریخ با مجاهدت و ایثار و حتی شهادت روحانیون محقق شده و این مسیر نورانی، همچنان نیازمند چنین مجاهدت ها و ایثار هوایی است. همچنان که در اتفاقات مختلف انقلاب اسلامی، شاهد حضور مجاهدانه علما بودیم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با هدایت‌های حکیمانه خویش، زمینه‌ساز تداوم حرکت آغاز شده توسط امام خمینی(ره) شده‌اند. در تهران نیز همیشه شاهد حرکت انقلابی علما بودیم که حضرت آیت الله جلالی خمینی(ره) از جمله برجسته‌ترین علمای انقلابی بودند و همین مجلس نورانی به مناسبت شهادت امام صادق علیه السلام که سابقه بسیار طولانی در شرق تهران دارد، از ابتکارات مرحوم آیت‌الله آقای جلالی‌خمینی است. ایشان موسس ده‌ها مسجد و حوزه علمیه بودند.

وی گفت: درباره دروغ‌های آمریکایی‌ها در حوزه حقوق بشر نیز بارها امامین انقلاب سخن گفته‌اند که با اتفاقاتی که در دانشگاه‌های آمریکا رخ داد، مظلومیت حقوق بشر در جهان امروز از یک سو و حقیقت دکترین نظام جمهوری اسلامی، از سوی دیگر، مشخص شده است. البته رسانه‌های دنیا در سلطه غربی‌ها است اما الحمدالله به برکت خون شهدای جریان و جبهه مقاومت، صدای رسای نظام جمهوری اسلامی به گوش ملت‌های آزاده و ظلم‌ستیز جهان رسیده است.
در این آیین، جمعی از ذاکران و مداحان اهل بیت علیهم‌السلام مدیحه‌سرایی کردند. برپایی این مراسم در مسجد احمدیه سابقه طولانی دارد و مرحوم آیت‌الله حاج حیدرعلی جلالی‌خمینی، فقیه فقید و وصی امام خمینی(ره) موسس آن بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!