Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پوریا فیاضی والیبالیست عضو باشگاه شهرداری ورامین متولد 22 دی 1371 در تهران است وی سابقه حضور در تیم ملی والیبال ایران را در کارنامه دارد و در مسابقات آسیایی و جام جهانی 2011 از ستارگان تیم ملی والیبال ایران بود و در بازی مقابل تیم صربستان به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیاضی مدتی کاپیتان تیم والیبال نوجوانان ایران بود و در مسابقات ارتش های جهان به قهرمانی رسید، وی در مسابقات قهرماتی آسیا در سال 2015 به عنوان بهترین دریافت کننده قدرتی انتخاب شد، فیاضی با تیم ملی والیبال ایران 2 مدال طلا در کارنامه دارد.

گپ و گفت نوروزی با این بازیکن با اخلاق والیبال داشته ایم که در زیر می خوانید:

در ایام نوروز تا به حال جریمه شده اید؟
نه جریمه نمی شوم چون جای دوربین های ثبت تخلف سرعت راهنمایی و رانندگی را بلدم به همین خاطر با سرعت می روم به دوربین که می رسم ترمز می کنم. ( با خنده )

بهترین اتفاق سال 97 برای شما چه بود؟
من توانستم در سال 97 با تیم شهرداری ورامین به فینال لیگ برتر والیبال کشور برسم.

بدترین اتفاق سال 97 برای شما چه بود؟
فحش هایی که در بازی با پیام خراسان مشهد خوردم بدترین اتفاق سال 97 والیبال برای من بود و به صراحت می توانم عرض کنم سیاه ترین نقطه والیبال ایران همین اتفاقات بازی شهرداری ورامین و پیام خراسان بوده است.

دختر به ورزشکار می دهید؟
نه، ورزشکاران بیشتر مواقع در مسابقات هستند و فشار فکری و جسمی زیادی روی آن ها است و نمی توانند همیشه همراه و در کنار خانواده خودشان باشند، خود من هم تمام تلاشم را می کنم که کنار خانواده ام باشم اما به طور ناخواسته نمی توانم.

اگر باز هم متولد شوید ورزش را انتخاب می کنید؟
من از موقعیتی که دارم راضی هستم اما در رشته ورزشی ام باز هم می توانستم بیشتر از این که هستم موفق باشم اگر برگردم اشتباهات ورزشی گذشته ام را تصحیح می کنم نه اینکه ورزش را رها کنم.

اهل مطالعه هستید؟
بله کتاب می خوانم، آخرین کتابی هم که خواندم کتاب بیاندیشید و ثروتمند شوید بود، در رابطه با به دست آوردن ثروت هم باید بگویم از دیدگاه من ثروت فقط جمع آوری مال و منال نیست.

در سال جدید خواسته شما از آقای رئیس جمهور چیست؟
زندگی مردم طوری شده است که با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر مملکت مدیریت یک خانه و زندگی به سختی صورت می گیرد، من از رئیس جمهور می خواهم مردم را در نظر بگیرند چون ما مردمان خوبی داریم و این همان مردمانی هستند که در همه حال از کشورشان ایران حمایت کردند و در انتخابات خودشان را به بهترین شکل ممکن نشان دادند، حالا نوبت آقای رئیس جمهور است که بداند چه کسانی از او برای رسیدن به جایگاه ریاست جمهوری حمایت کردند و وقتش است که دیگر به فکر رفاه آن ها باشد.

آرزو شما در سال جدید برای مردم عزیز ایران چیست؟
امیدوارم در سال 98 تمام سختی هایی که بر دوش مردم عزیز کشورم است برطرف شود و این فاصله زیادی که بین تورم و درآمد های مردم است از بین برود.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال بلغارستان و بارسلونا از والیبالیست زن بلغارستانی تقدیر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوا جاونا،‌ والیبالیست کهنه‌کار بلغارستانی، بازنشستگی خود را از دنیای بازیگری اعلام کرد. عملکرد این بازیکن 38 ساله که در لیگ فرانسه بازی می‌کرد با تقدیر و تعریف عده زیادی از جمله بهترین فوتبالیست تاریخ بلغارستان مواجه شد.

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

هریستو استویچکوف در مورد بازنشستگی این بازیکن و استفاده از شماره 8 توسط او گفت: 8 همیشه بهترین است. تو باعث جذابیت والیبال بلغارستان شدی و من برای تو آینده خوبی را آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!