Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@02:05:51 GMT

دانشگاه شیراز به حوزه علوم انسانی توجه ویژه دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۷۵۹۱

دانشگاه شیراز به حوزه علوم انسانی توجه ویژه دارد

حمید نادگران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های دانشگاه شیراز برای سال 98 اظهار کرد: هدف اصلی ما، تحقیق، بررسی و ارائه راه حل برای حل مشکلات جامعه است. حدود 16 هزار دانشجو داریم و 15 دانشکده به صورت تخصصی مشغول فعالیت هستند تا خروجی دانشگاه شیراز، فارغ التحصیلانِ توانمند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تمام حوزه ها فعالیت جدی داریم اما نگاه ویژه ما معطوف به حوزه علوم انسانی است. به شکل پیوسته، دانش و اطلاعات استادان را به‌روز می کنیم تا دانشجویان دانشگاه شیراز در جریان آخرین دستاوردها و تئوری های مطرح شده در جهان قرار بگیرند.

رئیس دانشگاه شیراز تصریح کرد: باید از فضاهای قدیمی در حیطه آموزش فاصله بگیریم و آموزش در سطح عالیه را به سمت پژوهش‌محوری سوق دهیم. ایران در زمینه تألیفات علمی، جایگاه بسیار مقبولی در دنیا دارد ولی باید علم را در عمل نیز وارد کنیم تا اقتصاد کشور نیز از این تحقیقات منتفع شود.

نادگران خاطرنشان کرد: خوشبختانه رابطه دانشگاه و صنعت در سال های اخیر بهبود یافته اما هنوز هم فاصله زیادی تا نقطه مطلوب داریم. صنایع باید به فارغ التحصیلان جوان و توانمند ایرانی اعتماد کنند و ما نیز باید تمام تلاش خود را برای تربیت افراد مهارت‌محور به کار بگیریم.

وی در پایان گفت: متأسفانه مشکلات مالی در سال 97 کمی ما را اذیت کرد، با این حال هم دانشگاه شیراز و هم دیگر دانشگاه های کشور تمام توان خود را به کار گرفتند تا دانشجویان و استادان برای پژوهش ها و تحقیقات خود کمبودی احساس نکنند.

انتهای پیام/

168 / 167 دانشگاه شیراز دکتر حمید نادگران نادگران دانشگاه شیراز دانشگاه شیراز در سال 97

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه شیراز نادگران دانشگاه شیراز دانشگاه شیراز در سال 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: این خانواده خیر سلامت مبلغ یاد شده را برای خرید یک دستگاه اسلیت لمپ که در انجام معاینات چشم کاربرد دارد به حساب مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد واریز کردند.

 دکتر جواد یزدانی افزود :  قیمت این دستگاه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که با توجه به مشارکت یک میلیاردی این خیرنیک اندیش، دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد نیز در خرید این دستگاه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مشارکت نموده است.

وی بیان کرد : شماره حساب‌های مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر در صندوق همت کاشمر به شماره ۴۶۱۰ و در بانک ملی ایران به شماره ۰۱۴۴۱۰۴۴۱۰۰۰۱ است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

دیگر خبرها

  • قایباف:باید به آموزش و پرورش توجه ویژه شود
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند