Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- فرودگاه‎هاي کشور از روزهاي پاياني سال گذشته تا 14 فروردين، با اعزام و پذيرش نزديک به سه ميليون نفر، به مسافران نوروزي خدمت‎رساني کردند.

به گزارش روز جمعه ايرنا از شرکت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران، از 25 اسفند تا 14 فروردين، در مجموع فرودگاه‎هاي کشور نزديک به سه ميليون مسافر را پذيرش و اعزام کردند و هدايتگر نشست و برخاست 23 هزار و 170 سورتي پرواز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس آمار ارسالي از فرودگاه‎ها نيز در اين مدت؛ فرودگاه مهرآباد با اعزام و پذيرش بيش از 760 هزار مسافر و ميزباني نشست و برخاست 6 هزار و 258 پرواز، بيشترين مسافر نوروزي را جابه‌جا کرد.
پس از مهرآباد، فرودگاه امام خميني (ره) با ميزباني نشست و برخاست 2 هزار و 809 پرواز، حدود 456 هزار مسافر را به مقاصد خارج از کشور اعزام و پذيرش کرد و در رتبه دوم قرار گرفت.
براساس آمار سامانه جامع آماري وزارت راه و شهرسازي، فرودگاه مشهد با اعزام و پذيرش بيش از 403 هزار مسافر در مقاصد داخلي و خارجي و ميزباني نشست و برخاست 2 هزار و 768 پرواز در جايگاه سوم، فرودگاه شيراز با اعزام و پذيرش بيش از 163 هزار مسافر و ميزباني يک هزارو 517 پرواز، در جايگاه چهارم و فرودگاه اصفهان با اعزام و پذيرش حدود 103 هزار مسافر در قالب 925 پرواز، در جايگاه پنجم قرار گرفتند.
اقتصام **1070** 1055
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش مشرق، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی