Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@09:01:30 GMT

دریاچه آزادی دوباره شلوغ می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۸۰۵۴

دریاچه آزادی دوباره شلوغ می شود

تهران- ایرنا- با به پایان رسیدن تعطیلات سال جدید، اردوهای آماده سازی تیم های ملی قایقرانی نیز آغاز می شود و ملی پوشان دوباره در دریاچه آزادی به آب خواهند زد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، با اعلام فدراسیون قایقرانی تمامی ملی پوشان قایقرانی در رشته های مختلف وارد اردو خواهند شد. کادر فنی تیم های ملی در رشته های مختلف نفرات مورد نظر خود برای حضور در تمرینات آماده سازی را اعلام کرده اند و ملی پوشان آب های آرام، رویینگ و اسلالوم در دریاچه آزادی به آب خواهند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برهمین اساس اردوی تیم ملی روئینگ آقایان بزرگسالان جهت حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 با حضور 22 پاروزن از یکشنبه هجدهم فروردین به مدت 10 روز برگزار می شود. افشین فرزام سرمربی، طاهر کبوتری مربی جفت پارو، فرزین رضائی مربی تک پارو، علی نقیبی دستیار مربی و رحیم برادری سرپرست اردو کادر فنی تیم را تشکیل می دهند.
میلاد اله وردیان، میثم جوهری، وحید جوری، محسن شادی، فرزاد کربلای قلی زاده، فرهاد کربلای قلی زاده، عاقل حبیبیان و رضا قهرمانی از آذربایجان غربی، حمیدرضا رضوانی، آراد سلیمان پور، سیاوش سعیدی، حسین سماکار، خشایار عباس آبادی، مهدی قپانوری، محمدرضا کریمی و محمدحسین حقی از تهران، امیر علی صالحی از زنجان، سید کارو حسینی از کردستان، پیام مطاعی از کرمانشاه، امیر حسین محمود پور از گیلان و حمید رضا چوبداری و امیر محمد یونسی فر از همدان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.
در بخش بانوان نیز بهناز مرادخانی سرمربی، آنا بلوریان مربی، هما خاتمی دستیار مربی و رحیم برادری سرپرست اردو کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.
رویا عباسی از آذربایجان غربی، فرحناز عشقی از آذربایجان شرقی، فروغ آقابالازاده، الیکا افشاری، نگار نگهدار و شکیبا وقوفی از تهران، پریسا احمدی، فرشته رومی و زینب نوروزی از زنجان، هانیه بیداد و نازنین رحمانی از کرمانشاه، اسراء جوانمردی از کردستان، نازنین ملائی و هانیه خورسند از گیلان، مریم امیدی پارسا، کیمیا زارعی، مریم کرمی و فاطمه صفری از همدان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند. تیم ملی رویینگ بانوان از فردا شنبه به مدت 10 روز وارد اردو خواهد شد.
اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام آقایان نیز از یکشنبه هجدهم فروردین آغاز می شود و ملی پوشان کایاک و کانو تا بیست و پنجم این ماه تمریناتشان را ادامه خواهند داد.
حسین ملکی سرمربی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی و رحیم برادری سرپرست اردو کادر فنی تیم را تشکیل می دهند.
پیمان قویدل، صادق زمانی، علی آقامیرزائی و محمدرضا صیاد مومن از گیلان، علی مولائی و علیرضا جهان نما از تهران، محمد طاهر افشار از کرمانشاه، احمدرضا طالبیان از اصفهان، امید احمدی از زنجان و امین بوداغی از مازندران نفرات دعوت شده در بخش کایاک و عادل مجللی از گلستان، عرفان زنده پی از بوشهر، شاهو ناصری و زانا صاعدی از کردستان و علی اجاقی از کرمانشاه در بخش کانوکانادایی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.
آخرین تیم نیز اسلالوم است که اولین مرحله اردوی آماده سازی خود را برگزار می کند. اردوی تیم ملی اسلالوم بانوان جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 با حضور 10 قایقران در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان از 18 فروردین به مدت 10 روز در شهرستان سوادجان استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود و تا 28 فروردین ادامه خواهد داشت.
سمیه فلاح عسگری و منیره نصر آزادانی مربیان و راضیه صادقی سرپرست اردو کادر فنی تیم را تشکیل می دهند.
رکسانا رازقیان از اصفهان و شقایق سید یوسفی از تهران در رده سنی بزرگسالان، فائزه روناسی از اصفهان، نیروانا اسدبیگی، یاسمن رضا سلطانی و نازنین فرزانه از تهران، محدثه حسن پور از قزوین، دنیا محمدی از کرمانشاه، نگین جباریه و ملیکا سماکی از مازندران در رده سنی جوانان نفرات دعوت شده به اولین اردوی تدارکاتی هستند.
ورزشی**ع-ح** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش قايقراني اردوي آمادگي تيم ملي قايقراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ در تراپ و اسکیت امروز (۱۴ اردیبهشت) در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.   نفرات برتر در بخش تراپ به شرح زیر است: ۱-مسعود عزیزیان از تهران ۲- بابک یگانه از تهران ۳- محمد بیرانوند از لرستان   ناصر رسولی، دبیر کل فدراسیون تیراندازی به همراه احمدرضا هامونی حقیقت و کامران مجرد، مدال و احکام نفرات برتر را اهدا کردند.

دیگر خبرها

  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران