Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد در این اطلاعیه آمده است؛
بنام خدا
ضمن عرض تبریک سال نو خدمت هم استانی‌های عزیز
و ابراز همدردی با خسارات دیدگان سیل‌های اخیر در استان‌های لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، گلستان، ایلام و ....
همچنین تشکر و سپاسگزاری ویژه از استاندار محترم، معاونان محترم بخصوص معاونت محترم عمرانی، آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، سپاه پاسداران، تیپ ۴۸ فتح و بسیج استان، مدیران دستگاه‌های خدمات رسان و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها (صدا و سیما، دادستانی، نیروی انتظامی، پلیس راه، راهداری و حمل و نقل جاده ای، بنیاد مسکن، گروه‌های امدادی، گروه‌های مردمی و بخش خصوصی، راه و شهرسازی، شرکت‌های آبفای شهری و روستایی، برق، آب منطقه ای، گاز، مخابرات، اداره کل فناوری ارتباطات، جهاد کشاورزی، هلال احمر، مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی، اداره کل هواشناسی استان، منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر، امور عشایر، میراث فرهنگی، اداره کل اطلاعات، اداره کل آموزش و پرورش، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، ورزش و جوانان، کمیته امداد، بهزیستی، شرکت پخش فرآوده‌های نفتی، فرودگاه، فرمانداران، مدیران ستادی، بخشداران و دهیاران، شهرداری‌ها، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، خبرنگاران و فعالین رسانه‌ها و سایت‌های خبری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که از ۲۶ اسفند ماه ۹۷ تا کنون ضمن حمایت و همکاری و بعضا تلاش شبانه روزی با اداره کل مدیریت بحران، به اشکال مختلف خدمت رسان و همراه مردم سیل زده استان در ایام تعطیلات نوروزی بودند، کمال تشکر و قدرانی را بعمل می آوریم.
به اطلاع می‌رساند؛ مدارس و ادارات استان طبق روال عادی از شنبه، ۱۷ فروردین ۹۸ در سراسر استان دایر هستند.
لازم به یادآوری است اخبار و اطلاعیه‌های مدیریت بحران استان صرفا از زبان سخنگو، رئیس و یا جانشین شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اعلام می‌شود، بنابراین هم استانی‌های عزیز ضمن مدیریت سفر خود در مسیرهای بازگشت جهت جلوگیری از ترافیک‌های احتمالی به شایعات و اخبار کذب توجه نفرمایند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی مدیریت بحران سیل ادارات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ هزار و ۱۱۰دانش آموز این استان در آزمون سراسری کنکور شرکت کردند.

«حمزه هادی پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: ۱۰ هزار و ۳۴۷ دانش آموزان در گروه تجربی، هفت هزار و ۵۰نفر در گروه علوم انسانی، ۷۵۶ دانش آموز در گروه ریاضی، ۳۶۹ نفر در گروه هنر و ۵۸۸ داوطلب زبان های خارجی کهگیلویه و بویراحمدی در این آزمون سرنوشت ساز شرکت کردند.

وی اظهار کرد: آزمون سراسری امسال در هفت حوزه امتحانی شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین سهم را درمیان رشته های مختلف کنکور سراسری امسال دارد، خاطرنشان کرد: تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور استان است.

هادی پور تصریح کرد: ۶۳ درصد از داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری امسال در کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

وی بیان کرد: آزمون سراسری امسال ورود به دانشگاه‌های کشور در دو نوبت برنامه ریزی شده که نوبت نخست آن روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه و نوبت دوم آن نیز روزهای هفت و هشتم تیرماه انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند