Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@09:23:49 GMT

تامین منابع درآمدی مهم ترین چالش پیش روی مدیریت شهری

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۸۲۷۱

تامین منابع درآمدی مهم ترین چالش پیش روی مدیریت شهری

سالاری با اشاره به چالش های پیش روی مدیریت شهری در سال جدید، گفت: تامین منابع درآمدی یکی از مهم ترین چالش های پیش روی مدیریت شهری در سال ۹۸ است.

«محمد سالاری» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درخصوص مهم ترین چالش های پیش روی مدیریت شهری گفت: منابع درآمدی یکی از مهم ترین چالش های پیش روی مدیریت شهری در سال ۹۸ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران افزود: سختگیری هایی که شورای پنجم و کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با رویکرد عدم درآمدزایی از حوزه ساخت و ساز و معماری شهری و تخلفات ساختمانی بارگذاری های خلاف در تفصیل را داشته است،  باعث شده تا شهرداری تهران در تنگنای بیشتری برای درآمدزایی قرار گیرد.

 

سالاری تصریح کرد: در سرفصل برنامه پنجم توسعه سعی کرده ایم فضاهای جدیدی را برای سرمایه گذاری شهرداری تهران ترسیم کنیم تا بتواند از ظرفیت های بسیار قابل توجه و مغفول مانده شهر تهران استفاده کند.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شهرداری تهران با کمک صاحبنظران و کارشناسان حوزه شهری از ظرفیت های مغفول مانده پایتخت برای ایجاد منابع درآمدی استفاده کند و موجب بارگذاری و ایجاد مشکلات و چالش ها برای شهر تهران نمی شود، استفاده کند و بتواند درآمدهای لازم برای تحقق ماموریت های مدیریت شهری تامین کند بدون اینکه به مقررات معماری و شهرسازی لطمه ای بخورد.

 

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تغییر رویکرد از ماشین محور بودن شهر تهران به سمت انسان محور شدن، بازسازی بافت فرسوده و بازآفرینی شهری از اولویت های اصلی کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران است.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل سیل لرستان بارندگی و سیلاب پلدختر استان خوزستان کمک به سیل زدگان امداد رسانی خبرگزاری شبستان شهرستان آران و بیدگل معماری و شهرسازی شورای شهر تهران محمد سالاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر

دریافت 44 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6088694

دیگر خبرها

  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم