Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که برای جمع آوری کمک به سیل زدگان لرستان در خرم‌آباد حضور دارد، تاکید کرد: باید اتحاد داشته باشیم و دست به دست هم دهیم تا مشکلات مردم سیل‌زده کمتر شود.

غلام‌رضا محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته (پنج‌شنبه) بلافاصله پس از پایان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای کمک به هم استانی‌های سیل‌زده به لرستان آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش کمک به سیل زدگان که با مشکلات زیادی روبر هستند را وظیفه خودم می‌دانم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه شاید این اتفاق در جای دیگری رخ می‌داد، تصریح کرد: باید اتحاد داشته باشیم و دست به دست هم دهیم تا مشکلات مردم سیل‌زده کمتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به مناطق سیل‌زده رفته است یا خیر، گفت: فعلاً فرصت این کار فراهم نشده و در حال جمع‌آوری کمک‌ها هستیم. ان‌شاالله امروز (جمعه) نخستین محموله را به معمولان ارسال می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ضمن تشکر از ورزشکاران و هنرمندان برای کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مردم سیل زده، خاطرنشان کرد: افراد زیادی از این دو قشر برای کمک اعلام آمادگی کرده‌اند و در سراسر کشور در حال کمک هستند که دست تک‌تک آنان را به گرمی می‌فشاریم.

وی بیان کرد: در حال حاضر نگرانی ما فقط در تقسیم اقلام جمع آوری شده است که احساس می‌کنم عادلانه تقسیم نمی‌شود اما قول می‌دهم این کار را به بهترین وجه ممکن انجام بدهیم. کمک‌ها به سیل‌زدگان نباید قطع شود و دولت و مردم با کمک هم باید این روند را ادامه دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل لرستان غلامرضا محمدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم کشتی آزاد جوانان ایران به شرح زیر است: ۵۷ کیلوگرم: ابرهیم خواری (مازندران) علی مومنی (مازندران) اهوار خاطری (مازندران) علی یحیی پور (مازندران) ۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه) ۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان) ۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی (مازندران) ۷۴ کیلوگرم: علی رضایی (مازندران) مهدی یوسفی (تهران) محمدماهان خرمکاه (مازندران) ۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) ۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) رضا سلیمانیان (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه) ۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی) امیر عزیزپور (لرستان) ۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی (مازندران) عرفان علیزاده (مازندران) ۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی) مهدی بزرگ پور (مازندران) سرمربی: غلامرضا محمدی مربیان: داود رخش خورشید - سعید ابراهیمی - میثم مصطفی جوکار - سید احمد محمدی - جعفر دلیری - علی بحری مربی بدنساز: بهمن میرزایی ماساژور: سید مهدی ساداتی   محل پذیرش: لاهیجان، مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی، دفتر هیئت کشتی لاهیجان

دیگر خبرها

  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان