Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@12:43:57 GMT

نخستین پروژه مسکن امید در پایتخت، یکشنبه افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۸۷۵۸

رکنا: مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از افتتاح نخستین پروژه مسکن امید پایتخت در روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش رکنا، کاوه حاجی علی اکبری با اعلام این خبر به جزئیات پروژه مذکور پرداخت و گفت: پروژه بهاران شرقی به عنوان نخستین پروژه مسکن امید شهر تهران، در زمینی بالغ بر ۲ هکتار و با زیر بنای ناخالص ۴۷ هزار متر مربع در قالب ۹ بلوک و با تعداد ۳۲۴ واحد مسکونی و ۶۳ واحد تجاری در مجاورت بافت های فرسوده منطقه ۱۸ ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مجتمع با مشارکت شهرداری تهران و بخش خصوصی در راستای اجرای «برنامه ملی بازآفرینی شهری پایدار»، با بهره مندی از توان مهندسان و کارگران ایرانی و استفاده از مصالح درجه یک ایرانی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران همچنین توضیح داد: تمام واحدهای متعلق به شهرداری در این پروژه به تهاتر با املاک واقع در محدوده پروژه های خدماتی و بازگشایی معابر در محلات فرسوده و ناکارآمد مناطق ۱۸ و ۱۷ اختصاص می یابد.

به گفته حاجی علی اکبری، پروژه بهاران شرقی روز یکشنبه، ١٨ فروردین ماه توسط رییس جمهور و شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

منبع: شهرنوشت

منبع: رکنا

کلیدواژه: پایتخت شهر تهران مسکن شهری تلگرام عکس سیل وحشتناک فیلم جوان لرستان قربانی مشهور خودکشی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر

زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است.

دنیای اقتصاد در گزارشی نوشت: زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است. از راه‌اندازی کارواش تا صافکاری و نقاشی، از قفل‌سازی و تعمیر شیشه تا بهره‌برداری در قالب پارکینگ خودرو. اراضی پایین پل‌های تهران، زمین‌های شهر محسوب می‌شود و مالک آن یه بهتر است گفته شود «نگهبان این اراضی»، شهرداری تهران است.

حال اگر استفاده تجاری از زیرپل‌های تهران، با اجازه شهرداری است، «درآمد روزانه بودجه شهرداری از این محل» در کدام یک از ردیف‌های مصوب بودجه تهران قید می‌شود؟

اگر هم کاسبی زیرپل، بدون هماهنگی با مدیران شهر بوده، در این صورت این «حیات خلوت» موجود در پایتخت چطور شکل گرفته است که شهرداری به محض «بدهی یک مغازه به شهرداری»، با بلوک سیمانی جلوی کسب و کار او را می‌گیرد اما اینجا در روز روشن، تجارت با اراضی شهر بدون پرداخت «حق شهر» برقرار است؟ عکس از بزرگراه یادگار امام گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق