Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند شب پیش یک بازیگر تئاتر با شرکت در "عصر جدید" سر و صدای بسیاری در مسابقه و همچنین رسانه ها به پا کرد. جوانی تظاهر به عدم توانایی در تکلم کرد اما حقیقتا هیچ مشکلی نداشت.

امیر محمد زند به تازگی پستی راجع به این موضوع در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که با واکنش نازنین فراهانی بازیگر مشهور مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زند در اینستاگرام نوشت: چند كلمه براى دوست عزيزى كه در برنامه عصر جديد اجرايى داشت:

خيلى عادت ندارم به ماجرايى واكنش نشان دهم اما اگر حرف زدن ماها براى شناخته تر شدن ايشون فايده خواهد داشت من با كمال ميل اين كمك را ميكنم چرا كه ايشون صرفاً دنبال همين هدف است .فقط:

عزيز برادر يك هنر وجود دارد و يك ريا ،هنرمندان(بازيگران ) هرگز در زندگيه واقعيشان نميتوانند يا بهتر بگويم نميخواهند بازى كنند ،چون فرق بين واقعيت و دروغ را درك كردند.

بیشتر بخوانید:سوء استفاده کاربران اینستاگرام از نام شرکت‌کننده به ظاهر معلول برنامه «عصر جدید»!

آيا اگر از اول ميگفتى كه چه نقشى را ميخواهى بازى كنى اينقدر تاثير گذار بود بازيه پر نقصت؟!فريب دادن هنر نيست هنر جايى شروع ميشود كه هنرمند با مخاطب صادقانه روبرو ميشود ، وجود كسى مثل شما ممكن است به چشم بيايد،اما به عنوان كسى كه نيمى از عمرش را صرف بازيگرى كرده پيشنهاد ميكنم كه در نقش فرو برو و نه در اعصاب و روان مخاطب،خيليها بودند كه با يك برنامه يا يك فيلم و سريال خيلى معروف شدند اما ماندگارى راهى جز صداقت با مخاطب ندارد.

موفق باشى

پ،ن:من فقط نظرم را محترمانه گفتم اما اگر كسى خواست توهين كنه راحت باشه چون راحتر آدمهايى كه ظرفيت انتقاد ندارند و ميشناسم و بلاك ميكنم.

نازنین فراهانی نیز در پاسخ به همین پست با کامنت هایی بحث سر این موضوع را آغاز کرد.

نازنین فراهانی : من کاملن باهات مخافم و عذر من رو بپذیر ، اول یه سؤال آیا تو به مخاطبت در لحظه هایی از فیلم که شکل غافلگیری داره مثل یه کابوس باید جوای پس بدی که چرا زودتر نگفتی این کابوسه و ما رو ترسون ی؟ این آدم یه شکلی رو طراحی کرده برای اینکه تماشاچی رو غافلگیر کنه ، ما نمی توتیم ترفندش رو زیر سؤال ببریم، یه چیز رو می توتیم نقد کنیم اینکه بد بازی کرده باشه ولی اگه اونقدر خوب بازی کرده که شما و من رو گول زده یعنی موفق بوده و به هدفش رسیده ..

زند:دارى خودت ميگى فيلم كه از قبل تكليف مخاطب معلومه كه داره فيلم ميبينه نه يك داستان واقعى،بهر حال هر كسى ميتونه نظر خودشو راجع به هر چيزى داشته باشه،قانون اول دموكراسى،  در ضمن من از اول هم فهميدم داره بازى !

فراهانی:در مورد مسابقه هم خیلی قانونی وجود نداره این آدم فقط از عنصر غافلگیری استفاده کرده. الان من نمی خوام با تو برنده و بازنده بازی کنم دیگه اینو می دونی در مورد من، فقط خواستم یه زاویه دید دیگه ای رو انتخاب کنیم با هم شاید بهش حق دادیم هر دو...

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان اخبار بازیگران عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره بامزه پژمان جمشیدی از درگیری لفظی با جواد نکونام (فیلم) درگیری لفظی شدید شجاع خلیل‌زاده با خبرنگاران به خاطر فردوسی‌پور و کی‌روش (فیلم) درگیری لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • فیلم| درگیری لفظی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • (ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • نجات «سحر» در جدال با سیلاب
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر