Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:45:19 GMT

فردی در همدان که از همکار خود سرقت کرده بود، به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۹۰۶۱

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری فردی که از همکار خود سرقت کرده بود، خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اعلام این خبر اظهار کرد: شاکی پس از تماس با فوریت‌های پلیسی مدعی شد که از منزلش واقع در شهرک مدرس کالاهای با ارزشی چون تابلوفرش، اتو، تلفن همراه و تبلت و مبلغ ۱۵۲ میلیون ریال پول نقد به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شاکی به مدت ۶ روز مسافرت بود و پس از بازگشت، با منزل نامرتب روبرو می‌شود، ادامه داد: با اعلام گزارش و حضور ماموران کلانتری ۱۲ و کارشناسان دایره تجسس پس از تحقیقات،  آنها به این نتیجه رسیدند که سارق با استفاده از کلید وارد منزل شده و پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته تصویر مردی نمایان شد که صاحب خانه او را می‌شناخت.

سرهنگ باقری تصریح کرد: مالباخته ادعا کرد که آن تصویر دوست و همکار وی بوده که پس از سفر به همراه فرد دیگری وارد خانه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اظهارات شاکی، متهم در محل کارش بازداشت شد که پس از دستگیری اعتراف به سرقت از منزل همکار خودش کرد.

سرهنگ باقری با بیان اینکه متهم مدعی بود که مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال به همکارش بدهکار بوده، عنوان کرد: متهم طی معاملاتی با همکارش مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال به او بدهکار شده و شاکی بابت این قرض از دوستش سفته می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت مالی وخیم متهم، او به فکر سرقت سفته‌ها از منزل مال باخته افتاده و برای این کار از پسرعمه خود که سابقه دار است کمک می‌خواهد و با او به سرقت می‌رود.

سرهنگ باقری با اشاره به اظهارات متهم که وی سابقه سرقت نداشته، گفت: متهم برای سرقت از منزل همکارش قبل از مسافرت او، به بهانه‌ای خودرو مال‌باخته را به امانت گرفته و چون می‌دانست دسته کلید منزل و خودروی او همراه با هم است با خیال راحت از روی کلید منزل او کلیدی ساخته بود.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان بیان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با راهنمایی متهم توانستند متهم ردیف دوم را شناسایی و وی را در منزلش بازداشت و بخشی از اموال مسروقه را در منزل او کشف کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بم در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت از سوی یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم افزود: ماموران هنگام بازرسی از خودروی این متهم ۳۲ کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد می کند. 
میرزادی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند