Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز: حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم در گفتگو با مهر گفته است: «مردم از فساد بیش از کمبودهای اقتصادی ناراحتند. برخی از مسئولان بر همه این مسائل واقفند اما اجازه نمی‌دهند که عدالت برپا شود چرا که خودشان ضرر می‌کنند و منافعشان در این است که چیزی نگویند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*امروز اگر نمی‌توانیم تحریم‌ها را دور بزنیم، صرفاً برای این است که دستمان را رو کرده و با دنیا همراهی غیرعاقلانه‌ای داشتیم و تمام مصیبت‌های اقتصادی کشور به علت اجرای داوطلبانه لوایح مرتبط با FATF همچون پالرمو و CFT است. در حالی که حق طبیعی ایران است که بتواند نفتش را بفروشد و دلار حاصل از فروش آن را خودش راسا به کشور بیاورد نه آنکه آمریکا، امارات یا اروپایی‌ها برای ما بیاورند.

*اگر کسی تصور می‌کند که با تصویب لوایح پالرمو و CFT اوضاع کشور بهتر می‌شود، اشتباه بزرگی مرتکب شده است. مگر با تصویب برجام وضعمان بهتر شد؟ در آنجا صرفاً خواسته‌های غرب برآورده شد و ترامپ هم فقط به این دلیل برجام را پاره کرد که می‌خواست چند بند دیگر به برجام اضافه شود و بارها گفت که از برجام چیز کمی گیر آمریکا آمده است. در واقع دشمن تصویب این لوایح را هدف نمی‌داند بلکه ابزاری برای زمین زدن جمهوری اسلامی می‌داند. اگر پالرمو و CFT به نفعمان بود، آن را تصویب می‌کردیم اما در حال حاضر به جمع بندی رسیدیم که به نفعمان نیست و با توجه به اینکه دشمن ما را محاصره اقتصادی کرده، تصویب این لوایح در شرایط فعلی مصداق این است که اجازه دهیم دشمن بیاید در حیاط و در آنجا هم یک دور با چراغ روشن بزند! تصویب پالرمو و CFT به معنای این است که به دشمن بگوییم که دقیقاً چه می‌کنیم در حالی که هیچ دستاوردی برای ما ندارد.

*کانال‌های مدنظر اروپا عایدی برای ما ندارد. جای تعجب است که چرا ما از کشورهای همسایه و منطقه بهره نمی‌گیریم. اروپا و آمریکا نمی‌توانند در دراز مدت به محدود کردن ارتباط کشورها به ایران ادامه دهند و هر چقدر فشار آنان ادامه یابد، ما هم واکسینه و در دور زدن تحریم‌ها توانمند می‌شویم. از طرف دیگر مردم ما از ضعف مجلس و عملکرد دولت به شدت ناراحتند اما از نظام خوشنودند و برای حفظ نظام همه سختی‌ها را تحمل کرده و آمریکا را رو سیاه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
امروز به داد مردم نرسیم تکلیف فردا معلوم نیست
لاریجانی با کنار رفتن حاجی بابایی رئیس شد


*بنده یک سال پیش گفتم که برجام مرده و بهتر است دیگر سر این قبر روضه نخوانیم و دولت هم باید جنازه برجام را هر چه زودتر دفن کند.

*مردم از فساد بیش از کمبودهای اقتصادی ناراحتند. برخی از مسئولان بر همه این مسائل واقفند اما اجازه نمی‌دهند که عدالت برپا شود چرا که خودشان ضرر می‌کنند و منافعشان در این است که چیزی نگویند. وضعیت معیشتی قابل کنترل است و مردم باید اولویت اصلی سال آینده باشند. هر چه قدر می‌توانیم باید هزینه کنیم تا ملت دغدغه معیشت نداشته باشند و از تحریم‌ها عبور کنیم.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع سفرهای رئیس جمهور به استان خوزستان، یکی از محل‌های تأمین اعتبار پروژه ها، مسئولیت‌های اجتماعی نفت است که امروز با حضور مشاور وزیر و مدیر پروژه های نظارت بر طرح‌های عمرانی و تک تک دستگاه‌های اجرایی بر آخرین وضعیت پروژه‌ها در سطح استان مروری داشتیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در این جلسه توصیه شده تا در راستای جذب حداکثری اعتبارات تلاش و شتاب خوبی در استان صورت گیرد. عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود و این گونه نباشد که در یکی دو شهر تمرکز داشته باشیم.

وی بیان کرد: امید است با کمکی که مجموعه وزارت نفت انجام می‌دهد شاهد خواهیم بود بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان خوزستان تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

کد خبر 6093562

دیگر خبرها

  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز