Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:22:22 GMT

پاس همدان، سه گام مهم تا صعود به لیگ یک

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۹۵۸۲

پاس همدان، سه گام مهم تا صعود به لیگ یک

همدان- ایرنا- تیم پاس همدان در حالی عصر امروز جمعه و در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور پذیرای شهدای بابلسر است که تا صعود به لیگ یک سه گام مهم در پیش دارد.

به گزارش ایرنا شاگردان احمد جمشیدیان سه بازی حساس و سرنوشت ساز تا پایان فصل جاری لیگ 2 پیش رو دارند که برتری در این سه بازی صعود آنها به لیگ یک را قطعی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم پاس در شرایطی امروز در دیداری معوقه به مصاف شهدای بابلسر می رود که نخستین بازی فینالی خود را از سه دیدار باقی مانده برگزار می کند.
آنها در شرایطی رتبه چهارم جدول را در اختیار دارند که به نسبت تیم های اول و دوم بازی کمتری انجام داده اند و دیدارهای بیشتری نیز در پیش دارند.
تیم تحت هدایت احمد جمشیدیان بدون توجه به نتایج سایر مسابقات، فقط با سه پیروزی متوالی در این سه بازی باقی مانده می تواند به عنوان تیم اول صعود کند.
پاسی ها شانس دوم شدن در جدول و راه یابی به پلی آف را نیز دارند، اما همین رتبه نیز باید با کسب امتیاز از این سه بازی همراه شود.
در واقع نماینده همدان برای صعود محکوم به کسب امتیاز لازم در سه بازی باقی مانده است و نباید اجازه دهند کار به اما و اگر کشیده شود.

**برد مقابل بابلسر راه تصاحب رتبه دوم جدول
پاسی ها در صورتی که بتوانند امروز مقابل شهدای بابلسر به برتری برسند با احتساب سه امتیاز بازی پرسپولیس گناوه می توانند رتبه دوم را تصاحب کنند.
پیروزی مقابل شهدای بابلسر نخستین گام مهم برای نزدیک شدن به صعود به شمار می رود.
شاگردان جمشیدیان به خوبی می دانند که تساوی در این بازی نیز سودی نخواهند داشت و تنها از کورس مدعیان صعود عقب می مانند.
پاس در صورت برتری در این بازی باید حساس ترین مسابقه خود را نیز هفته آینده برابر نیروی زمینی تهران برگزار کند که فینال لیگ 2 به شمار می رود.

**سه گام مهم تا صعود به لیگ یک
کانون هواداران باشگاه پاس با صدور اطلاعیه ای از تمامی ورزش دوست استان همدان به ویژه هواداران تیم پاس دعوت کرد جهت حمایت از تیم شهرمان پاس، امروز مقابل شهدای بابلسر ساعت 15 در ورزشگاه حضور به هم رسانند.
این کانون در ادامه اعلام کرد؛ پاس هم اکنون به یاری هوادارانش نیاز دارد و این حمایت مردمی زمینه ساز صعود تاریخی به لیگ یک خواهد شد.
همچنین این کانون در این اطلاعیه اعلام کرد ثبت نام از هواداران اعزامی به تهران برای حمایت از تیم پاس در بازی هفته آینده مقابل نیروی زمینی تهران، امروز قبل از بازی پاس و شهدای بابلسر در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج انجام می شود و مهدی دوستی مسئول ثبت نام است.

** تمرکز ما پیروزی در سه بازی باقی مانده است
سرپرست مدیرعاملی پاس همدان گفت: تمرکز ما پیروزی در سه بازی باقی مانده لیگ 2 است و سرنوشت تیم را باید خودمان رقم بزنیم.
محمد مظهری افزود: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی به سر می برد و امروز نیز آماده نبرد مهم برابر شهدای بابلسر هستیم.
وی اضافه کرد: بازیکنان تیم در تعیطلات عید نوروز منظم و منسجم به تمرین پرداختند تا در سه بازی مهم پیش رو بتوانند با آمادگی کامل حضور یابند.
سرپرست مدیرعاملی پاس بازی امروز را بسیار سرنوشت ساز عنوان و بیان کرد: امروز به حضور پرشور هواداران نیاز داریم و انتظار می رود سکوهای ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج مملو از تماشاگر شود.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال پاس همدان و شهدای بابلسر از ساعت 15 امروز جمعه در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می‌شود.
7520/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال پاس همدان ليگ 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر

محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

آئین استقبال رضایی و پورعزیز با حضور مردم و مسئولان در میدان بسیج بابلسر برگزار شد.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • برگزاری آزمون سراسری امروز و فردا در استان همدان
  • گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان