Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که این تیم در حال حاضر از قهرمانی دور شده و با این وضعیت، کسب سهمیه آسیایی هم برایش مشکل است.

علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره وضعیت این روزهای تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: استقلال دوران اوجش را از نیم فصل دوم شروع کرد اما در بدترین موقع به دوران افت وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سری مسائل حاشیه‌ای هم به وجود آمده و هواداران به آن دامن می‌زنند که این مسائل به استقلال ضربه می‌زند.

وی افزود: کسی که طرفدار استقلال است، نباید وارد این حواشی شود. غیر استقلالی‌ها، استقلال را در این مسائل درگیر می‌کنند که لازم است هم باشگاه و هم طرفداران در این خصوص دقت کافی را داشته باشند. اگر مشکلی وجود دارد، بهتر است آن را برای آخر فصل نگه داریم. اگر هم کسی بخواهد از تیم جدا شود، پایان فصل بهترین وقت است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که «آیا منظورش از این صحبت‎ها، مهدی رحمتی است»، گفت: من از فرد خاصی نام نمی‌برم. رحمتی کاپیتان استقلال است و بهترین بازی‌ها را برای استقلال انجام داده است. اگر هم قرار باشد رحمتی از استقلال برود، باید با دسته گل بدرقه شود.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: نباید طوری شود که در سال‎های بعد بازیکنی با ترس و لرز وارد استقلال شود و فکر کند که در این باشگاه افراد نمک نشناس وجود دارند. هر بازیکنی بخواهد از استقلال برود، باید بدون اهانت جدا شود. این طرز رفتار در شان باشگاه و هواداران استقلال نیست. استقلال در حال حاضر از قهرمانی دور شده و با این وضعیت، کسب سهمیه آسیایی هم برایش مشکل است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان استقلال شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری

مهدی رحمتی، دروازه‌بان سابق استقلال، به تازگی در صفحه شخصی خود تصویری را در کنار امیر جعفری که این روزها در سریال جنگل آسفالت ایفای نقش می‌کند، منتشر کرد. 

مهدی رحمتی و امیرجعفری

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • افتتاح نمایشگاه خوشنویسی قدر استاد درشهرکرد
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم
  • دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟