Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده عملیات امداد ارتش در لرستان و غرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه پل شهدای هفتم تیر پل دختر راه ارتباطی دو منطقه مهم در شهر را قطع و در امداد رسانی وقفه ایجاد کرد در روزهای آتی توسط گروه مهندسی ۴۱۱ نیروی زمینی ارتش بازسازی و راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر حیدری گفت: تمام تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی پل شهدای هفتم تیر پل دختر توسط این گروه وارد منطقه پل دختر می شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ علیرضا الهامی صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و سایر سخنان راه برون رفت از مشکلات را قوی شدن دانستند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: قوی شدن در بخش‌های علمی، فنی و مهندسی و نظامی و … وظیفه همه ما در بخش‌های مختلف است.

الهامی با بیان اینکه باید راهکارهای قوی شدن را بیابیم، افزود: ما به عنوان سرباز، قوی شدن را یک وظیفه و تکلیف از جانب فرمانده خود می‌دانیم و در این زمینه مسئولیت داریم.

وی اظهار کرد: قوی شدن در حوزه نظامی اتفاقاتی چون عملیات وعده صادق را به وجود می‌آورد که عموم مردم را شادمان کرد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: قوی شدن از جنبه‌ای حرکت در مسیر ظهور منجی عالم بشریت نیز است.

الهامی بیان کرد: پدافند شرق در دوران مدیریتی و فرماندهی امیر ارسلان پرویز در حوزه‌های عمرانی و ورزشی و توان رزم اتفاقات بسیار خوبی را رقم زده است.

وی افزود: ساخت قطعات، تعمیر قطعات و حفظ توان رزم در پدافند شرق انجام شده است که نشان از تسلط علمی همکاران پدافند هوایی شرق و با توجه به نگاه ملی آنان است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: توفیقات ارزشمند حاصل شده را قدردان هستیم.

الهامی بیان کرد: از امروز امیر حجت عباسی عهده دار مسئولیت فرماندهی پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) خواهد بود.

کد خبر 6091720

دیگر خبرها

  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • استعفاهای سریالی سران نظامی صهیونیست/کابوس «وعده صادق» ادامه دارد
  • پیش‌بینی استعفای «هرتزی هالوی» و دیگر مسئولان نظامی شکست ۷ اکتبر
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت