Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی هادی‌نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تا ۱۴ فروردین ماه ۱۹ دستگاه کامیون اقلام ضروری از یزد به مناطق سیل زده لرستان ارسال شده است.

وی عنوان کرد: اقلام ارسالی شامل ۲ هزار و ۷۶۴ تخته پتو، هزار و ۹۲۰ بطری آب معدنی، ۵ هزار قرص نان، ۶۸۰ کیلوگرم حلوا ارده، ۶ هزار و ۸۸۲ کیلوگرم نان خشک محلی، ۵۹۲ کیلوگرم بیسکوئیت، ۴۸۰ بسته ماکارونی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... بوده است.

هادی نسب ادامه داد: بیل و کلنگ، شیر و خشک، برنج و روغن، حبوبات، جلیقه نجات، شیرینی، انواع کنسروجات، لباس گرم، جوراب، مواد شوینده، پوشک بچه و … را از دیگر اقلام ارسالی به مناطق سیل زده لرستان اعلام کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد همچنین از ارسال تجهیزات امدادی خبر داد و بیان کرد: این تجهیزات شامل پمپ و کف‌کش، موتور برق، موتور پمپ خود کششی سیار، کمپرسی، لودر، کمرشکن، بولدوزر، گریدر، کامیون و … است.

هادی‌نسب یادآور شد: علاوه بر اقلام ضروری و تجهیزات امدادی، ۳۳ نیروی امدادی نیز به مناطق سیل زده لرستان اعزام شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های غیرنقدی مردمی برای سیل زدگان لرستان همچنان ادامه دارد و به زودی این کمک‌ها نیز ارسال خواهد شد.

کد خبر 4581891

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد هادی هادی نسب استانداری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات عشایر ضروری است

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: رفع مشکلات قشر عشایر ضروری است.

مسلم مرادی امروز، یازدهم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری که در منطقه عشایری کولیدر بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: سعی بر این است تا بخشی از مشکلات عشایر زحمت‌کش را که بخش عمده تولید را بر عهده دارند، حل شوند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر مستقر در منطقه عشایری کولیدر مشکلاتی در حوزه آب، راه و مخابرات دارند که در جلسه امروز مطرح شد تا پیگیری‌های لازم برای حل بخشی از آنها صورت گیرد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: معرفی جاذبه های گردشگری و توسعه صنایع دستی در جامعه عشایری در جلسه امروز با حضور مدیران کل امور عشایر لرستان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطرح شد و تسهیلاتی در این زمینه در نظر گرفته شده است که به عشایر داوطلب فعال در این حوزه پرداخت خواهد شد.

مرادی بیان کرد: تیم‌های پزشکی، پیراپزشکی و دامپزشکی در این منطقه عشایری همزمان با جلسه شورای عشایری حضور دارند تا خدمات مورد نیاز عشایر ارائه دهند.

وی تصریح کرد: عشایر قشری تولیدکننده هستند که رفع مشکلات آن‌ها ضروری است و تداوم فروش دام در بین عشایر، به‌مرور منجر به بیکار شدن و مهاجرت آن‌ها به حاشیه شهرها می‌شود.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در عرصه منابع طبیعی در مناطق عشایر وجود دارد که باید در حفظ و بهره‌گیری مناسب از آن بیش از گذشته کوشا باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر