Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@03:48:31 GMT

رامبد جوان همه را غافلگیر کرد!

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۰۶۳۰

رامبد جوان در برنامه شب گذشته خندوانه از ادامه ساخت این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، رامبد جوان در برنامه شب گذشته خندوانه و در واکنش به درخواست مهمان برنامه، از ادامه ساخت مجموعه خندوانه خبر داد.

حبیب رضایی، بازیگر شناخته شده سینما شب گذشته بعنوان آخرین مهمان نوروزی خندوانه در این برنامه حاضر شده بود و در بخش پایانی برنامه در پاسخ به اینکه برای خوشحالی یک یا چند نفر چه قولی می‌دهی، گفت: من قول میدم یک تا چند میلیون نفر رو خوشحال کنم و از تو بخوام ساخت خندوانه رو ادامه بدی!

رامبد جوان نیز در واکنش به این درخواست حبیب رضایی گفت‌: واقعیت این است که بعد از اعلام پایان خندوانه، بازخوردهای زیادی دریافت کردیم که چرا نمی‌خواهید ادامه بدهید و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. من هم چند جا علت پایان ساخت خندوانه را اعلام کردم. به هرحال هم همگی خسته ایم و نیاز به استراحت داریم و هم اینکه من و نگار در انتظار تولد فرزندمان هستیم و من دوست دارم در کنار هم باشیم و بزرگ شدن فرزندم را ببینم.

کارگردان خندوانه در همین زمینه اینطور ادامه داد که تولید خندوانه تمام وقت مرا می‌گیرد و در زمان تولید به هیچ کار دیگه ای نمیرسم اما این نکته را باید بگویم که شاید در زندگی، هیچ کاری مهمتر از این نباشد که عده ای از مردم را خوشحال کنی و خندوانه این کار را کرده برای همین اینجا این قول را می‌دهم که خندوانه با انرژی بیشتر برمی‌گردد.

فصل ششم خندوانه امشب 16 فروردین با پخش آخرین قسمت، به اتمام می‌رسد و باید منتظر ماند و دید فصل جدید از چه تاریخی روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: خندوانه رامبد جوان بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محسن جلکانی گفت: بر اثر بارش‌های شدید چند روز گذشته، دیوار ۲۰ منزل، ۱۰۰ اصله درخت کنار کهنسال تخریب شد.

وی افزود: همچنین این بارش هت موجب، تخریب ترانس تاسیسات آب شرب شهری، محصولات گندم و جو کشاورزان و برخی زیر ساخت‌های شهری شد.

شهر جنت مکان در شهرستان گتوند قرار دارد.  

بارش شدید باران در چند روز گذشته در شهر‌های مختلف استان موجب خسارت به زیر ساخت‌های شهری، روستایی و مناطق عشایری شد.  

دیگر خبرها

  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند
  • (ویدئو) پسر رونالدو با این ماشین همه را غافلگیر کرد
  • (ویدئو) اتفاق عجیب در صداتو که همه را غافلگیر کرد
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • اقتصاد کانادا غافلگیر شد
  • (ویدیو) تصاویر پربازدید از ساخت پهپاد و سیستم راداری توسط یک جوان افغان
  • تصاویر پربازدید از ساخت پهپاد و سیستم راداری توسط یک جوان افغان + ویدئو
  • ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است