Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مرتضی ضرابی با اعلام این مطلب درباره شرایط آب و هوایی کشور افزود: با ورود این سامانه بارش‌ها در غرب، شمال غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود بارندگی‌ها بیش از ۳۵ میلیمتر باشد.

وی گفت: امروز برای نیمه غربی کشور انتظار بارندگی داریم و در بخش‌هایی از استان‌های فارس و بوشهر رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرابی ادامه داد: این سامانه بارشی تا روز یکشنبه در کشور فعال است و از مرز‌های شرقی کشورمان خارج می‌شود.

کارشناس هواشناسی گفت: امروز شدت بارش‌ها در نیمه غربی کشور پیش بینی می‌شود که در بخش‌هایی از شمال استان بوشهر و غرب استان فارس بارندگی گزارش شده است.

وی تصریح کرد: فردا علاوه بر مناطق یاد شده در بخش‌های غربی سواحل دریای خزر بارندگی خواهیم داشت.

ضرابی افزود: شدت بارش‌ها عمدتاً برای کرمانشاه، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، بخش‌های شمالی استان‌های فارس، بوشهر و خراسان رضوی خواهد بود که پیش بینی می‌کنیم در این مناطق حجم بارندگی‌ها ۱۰ تا ۵۰ میلیمتر باشد.

کارشناس هواشناسی گفت: امروز و فردا آب‌های خلیج فارس و عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود موج‌ های رگباری شدید به کشور از هفته آینده

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های جدید در کشور تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، همچنین از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت یک سامانه بارشی جدید از غرب به کشور وارد خواهد شد.

به گزارش مهر، کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: برای امروز در نوار غربی کشور بارش‌ها به شکل رگبار ادامه خواهد داشت و در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، شرق و شمال شرق کشور بارش‌ها پراکنده خواهد بود و در مناطق مرکزی، جنوب و شرق کشور نیز بارش‌ها به شکل خفیف رخ خواهد داد.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: این بارش‌ها با شدت و ضعف تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور خواهد شد و نیمه غربی کشور را در بر خواهد گرفت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت) نیز آب‌های دریای خزر مواج و متلاطم باشد.

رفیعی با اشاره به بارش‌های شدید و صدور هشدار نارنجی هواشناسی نیز گفت: در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور از روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) تا روز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت‌)، هشدار نارنجی هواشناسی صادر شده که رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و بارش تگرگ در نقاط مستعد از جمله مخاطرات تشدید فعالیت این سامانه بارشی خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ورود موج‌ های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور | کدام استان‌ها تحت تاثیر هستند؟
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه
  • پیش بینی هواشناسی: تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه/ شدت بارندگی در این استان‌ها