Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:24:49 GMT

برجام مانع پیشرفت هسته‌ای کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۰۷۴۰

برجام مانع پیشرفت هسته‌ای کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر سایری در خطبه‌های سومین نماز جمعه سال جاری شهر میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن اشاره به بیستم فروردین ماه روز ملی انرژی هسته‌ای، با بیان اینکه متأسفانه برجام مانع پیشرفت‌های هسته‌ای کشورمان شد، ابراز داشت: ما امیدواریم که پیشرفت‌های هسته‌ای کشورمان دوباره با اقتدار پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ما نمی‌خواهند تا ما در اوج و اقتدار باشیم، ابراز کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای نابودی انقلاب اسلامی به کار بسته‌اند و ما باید در این باره هوشیار باشیم.

امام جمعه موقت میامی در ادامه به سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اشاره کرد و گفت: پاسداران و سبز پوشان سپاهی با اقتدا به امام حسین (ع) دست شیاطین را قطع و در عرصه‌های مختلف از کیان جمهوری اسلامی ایران محافظت کردند و خوشبختانه امروز نیز در زمینه‌های مختلف به ویژه دفاعی و سازندگی فعالیت‌های چشمگیری داشتند.

سایری همچنین به روز هنر انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهید آوینی اشاره کرد و افزود: بیان واقعیت‌های جنگ تحمیلی و رشادت‌های جوانان و رزمندگان اسلام در قالب هنر از ویژگی‌های سید شهیدان اهل قلم بوده است.

وی با گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب ۱۰۰ امام، نیز بیان کرد: در حادثه اخیر سیل و رانش زمین روستاهای بسیاری آسیب دیدند که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید ورود جدی داشته باشد و برای حل مشکل مردم تلاش کند.

امام جمعه موقت میامی گفت: مسئولان برای خدمت به مردم به خصوص آسیب دیدگان سیل اخیر، سخنان مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانند و نکات کلیدی مطرح شده توسط معظم له را در راستای حل مشکلات مردم سرلوحه کار خود قرار دهند.

سایری به ضرورت خدمات رسانی به مناطق سیل زده در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: مردم این مناطق نیازمند کمک مردم سراسر کشور هستند و مردم و مسئولان در کنار هم برای خدمت به این مردم تلاش جدی داشته باشند تا بتوان مشکلات سیل زدگان مناطق مختلف کشور را برطرف کرد.

وی سومین بخش سخنان خود را به قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا در ۲۰ فروردین سال ۵۹ اختصاص داد و با بیان اینکه آمریکایی‌ها از کودتای ۲۸ مرداد گرفته تا عرصه‌های مختلف صدها دشمنی علیه ایران طرح کردند، تاکید کرد: آنان برای به ثمر نرسیدن انقلاب اسلامی اقدامات بسیاری انجام دادند اما مردم ما دشمنی‌های آمریکا دیدند و امروز در اوج اقتدار می‌دانند که رابطه با آمریکا نزدشان پذیرفته نیست.

امام جمعه موقت میامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با مسئولان نظام سران آمریکا را طاغوت زمان دانستد، افزود: مردم جهان باید با تمام وجود و با وحدت همه جانبه در برابر طاغوت زمان ایستادگی کنند.

کد خبر 4581928

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران