Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی همدانی با تأکید بر قطع روابط ایران با آمریکا گفت: تحریم و اعمال محدودیت در خصوص کمک های امدادی نقض حقوق بشر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه امروز با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: انسان متقی هم از لحاظ فضل و کمالات سبک زندگی موارد خاصی را مورد نظر قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: گاهی ما سلسله اعمالی را در زندگی انجام می دهیم ولی جای آن دارد که به این مطلب توجه کنیم که به ثمرات و اهمیت اعمال توجه لازم را داشته باشیم مثلا مصاحفه کردن پس از سلام نماز دادن یکی از اعمال قابل اهمیت است.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان این مطلب که ماه رجب با تمام خوبی ها به پایان رسید، افزود: ماه شعبان به نام پیامبر اکرم (ص) است و هر کس که می خواهد ماه رمضان را درک کند باید از ماه شعبان به خوبی استفاده کند.

 

آیت الله حسینی همدانی با برشمردن ایادی مبارک ماه شعبان بیان کرد: یکی از روزهای مبارک در ایام ماه شعبان روز پاسدار به مناسبت میلاد حضرت عباس (ع) است که این روز فرصت قابل تأملی به جایگاه سپاه است.

 

امام جمعه کرج با تأمل بر جایگاه پاسدار ادامه داد: اگر به وجوه مشترک پاسداری انقلاب امام حسین (ع) و انقلاب ایرانی اسلامی توجه کنیم آنچه بسیار خودنمایی می کند نابرابری و مظلومیت جبهه حق در برابر علیه باطل آن روزگار و این روزگار است.

 

وی تصریح کرد: لازمه مقاومت و پیروزی در نبرد با چنین دشمن قوی، ایمان قوی، اعتقاد به هدف و برخورداری از روحیه تکلیف گرا و آماده بودن برای جانفشانی و ایثار است که همگی در فرهنگ حسینی دست می یابد.

 

خطیب نماز جمعه کرج با نظر بر این مطلب که دشمنان و استکبار موفقیت های نظام اسلامی را از چشم سپاه می بیند، بیان کرد: رمز موفقیت سپاه پاسداران در اتصال به قیام امام حسین(ع) و عاشورای حسینی است و از همین رو است که استکبار همواره به دنبال تخریب چهره سپاه است.

 

وی با انتقاد از عملکرد جبهه استکبار و اجرای تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران بیان کرد: در جریان امدادرسانی شاهد این بودیم که چگونه با اجرای تحریم های ناجوانمردانه مانع امدادرسانی به مردم سیل زده شدند.

 

خطیب نماز جمعه کرج بیان کرد: طبق قوانین بین المللی هر گونه اقدامی که جان انسان ها را به خطر می اندازد نقض قوانین حقوق بشر است، اما این ممانعت را آمریکا ایجاد کرد و این رفتارها شعارهای بشردوستانه و اقدام علیه بشریت آنان را نشان می دهد.

 

وی با اشاره به مناسبت های هفته به روز شهادت شهید آوینی مطرح کرد: شهید آوینی با ارائه مجموعه مستند روایت فتح که از عملیات خیبر تا مرصاد است یادگار پر ارزشی برای نسل های بعدی است؛ این شهید والامقام تمام زندگی خود را صرف نشر و گسترش آرمان های انقلاب کرد.

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل سیل لرستان کمک به سیل زدگان بارندگی و سیلاب شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل پلدختر اصفهان لرستان خطبه های نماز جمعه کرج نماز جمعه کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه

فست فود آمریکایی کی‌اف‌سی به علت حمایت مردم مالزی از غزه و بایکوت این فست فود زنجیره‌ای، متحمل ضرر هنگفتی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، استریتس تایمز به نقل از یک روزنامه چینی (نانیانگ سیانگ پائو) گزارش داد که فست فود زنجیره‌ای «کی اف سی» آمریکا به دلیل تحریم‌های اعمال شده از سوی مردم مالزی مجبور شد 108 شعبه خود را تعطیل کند.

این تحریم از زمان آغاز جنگ غزه اعمال شده و زیان‌های زیادی به این فست فود زنجیره‌ای وارد کرده است.

QSR Brands که مالک و اداره کننده امتیازات فست فود کی‌ اف سی در مالزی است، فعالیت 108 شعبه در سراسر کشور را به حالت تعلیق در آورده است.

مالزی کشتی‌های مرتبط با اسرائیل را تحریم کرد

QRS امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که «در پاسخ به شرایط چالش‌برانگیز اقتصادی»، اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای تعطیلی موقت مراکز به منظور مدیریت هزینه‌های رو به رشد کسب‌وکار و تمرکز بر فروشگاه‌های شلوغ کی‌اف‌سی انجام داده است.

بررسی‌های استریتس تایمز در سه شعبه کوالالامپور نشانه‌هایی از تعطیلی موقت آنها داشت. جعبه‌ها داخل رستوران ها چیده شده بود. بر خلاف ادعای شرکت، کارگران فروشگاه‌های همسایه گفتند که یک هفته پیش به دلیل کمبود مشتری تعطیل شده‌اند.

به نوشته روزنامه چینی نانیانگ سیانگ پائو، در ایالت کداح مالزی، 11 فروشگاه کی‌اف‌سی بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور