Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، در پی نزولات آسمانی و بارش های فراوان که منجر به وقوع سیل و ایجاد مشکلات و خسارات فراوانی برای هموطنانمان گردید و نیز احتمالاتی مبنی بر تداوم بارش ها و سیلاب در مناطق غرب و جنوب غرب کشور،  سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام سرلشکر سلیمانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
خدای بزرگ را شاکریم که در لحظات و بزنگاه های حساس و خطیر که ایران اسلامی در معرض آزمون های بزرگ و دشوار قرار می گیرد ، با الطاف و عنایات ویژه ، ملت و نظام را در غلبه بر سختی‌ها و مشکلات یاری می بخشد و وحدت و یکپارچگی ملی و صبر و شکیبایی و ایمان و باور آنان به حق و حقیقت را رمز موفقیت تاریخ‌سازیشان قرار می دهد.

اینک در شرایطی که از واپسین روزهای سال گذشته و آغازین ساعات سال جدید بارش های کم نظیر نزولات آسمانی، حادثه سیل ویرانگر در برخی استانهای کشور، مشکلات، تلفات و خسارت های فراوانی برای مردم سیل زده در مناطق شمالی، غربی و جنوب غربی میهن اسلامی را در پی داشته است، با فرمان و توصیه های رهبر حکیم و دلسوز انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) و حضور گره گشای مردم نجیب و شریف ایران در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح، صحنه هایی زیبا، الهام بخش و معنادار در انجام اقدامات امداد و کمک رسانی های اولیه به مردم سیل زده خلق کرده است، با توجه به تداوم بارش ها و احتمال وقوع سیل های جدید و تهدید کننده به ویژه برای مردم مومن و مجاهد استان خوزستان ، ضمن قدردانی از نقش آفرینی های مجاهدانه، فداکارانه و مخلصانه آحاد نیروهای امدادی دولتی، مردمی و نظامی و تاکید بر لزوم تداوم پرشتاب آن در پهنه مناطق آسیب دیده تأکید می‌شود:

با توجه به پیش بینی ها در گسترش خطرات و آسیب ها برای مردم و افزایش دامنه نیازها در شرایط پیش رو،  اینجانب و سایر فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، با همکاری ستادهای عتبات عالیات و اربعین مراکز استان ها، بر خود وظیفه می دانیم سایر امکانات، ظرفیت‌ها و تجارب موجود از جمله در موکب های خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را با هماهنگی و همراهی مجموعه‌های مسئول فعال و در صحنه؛ ساماندهی و با گسیل و استقرار آن از هفته آینده و به مدت یک ماه در مناطق در معرض سیل و تا هنگام عادی شدن وضعیت، به کمک مردم شهرهای پلدختر، سوسنگرد، بستان و دیگر نقاط بشتابیم.

بی‌تردید اتفاق کلمه و روحیه بسیج شوندگی ملی که در لحظه حساس کنونی با حضور مردم همیشه در صحنه با مشارکت در ساخت خاکریز ها و دیواره های خاکی، دژها، حفر کانال، پر کردن کیسه‌های مخصوص شن، پذیرایی، اسکال و حمل و نقل رایگان مردم، به کارگیری قایق ها و ماشین آلات شخصی، کمک های نقدی و رساندن مشتاقانه کمک های اولیه مانند آب،غذا، پوشاک، لوازم گرمایشی و ... بار دیگر در فضای عمومی کشور بروز و ظهور یافته است؛ ظرفیت راهبردی و گره گشایی است که به مانند گذشته یاری بخش عبور ایران عزیز از شرایط سخت و بحران هایی مانند هشت سال دفاع مقدس است.

بر دستان یکایک مردمانی که در این عرصه از تکلیف و تعهد می درخشند بوسه می زنیم و اخلاص و اراده آنان که با تلاش های بی وقفه و جهادی خود در این روز ها تو دهنی محکمی به رسانه های معاند و عوامل پشت صحنه آن که در پی تزریق ناامیدی به ملت و ناکارآمد نشان دادن نظام در حل بحران های ناشی از حوادث طبیعی هستند، زدند درود می فرستیم و از درگاه کبریایی عاجزانه خواهانیم با عبور توأم با سربلندی آنان از این آزمون بزرگ سالی پر خیر و برکت را سپری کنند.
ان شاء الله 

سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی 
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، ایوب فصاحت در نخستین نشست منطقه‌ای روسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، تقویت همگرایی و مشارکت در سرعت‌بخشی به استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی را ضروری دانست و افزود: موضوع نظام صنفی کشاورزی مورد تاکید وزیر جهاد کشاورزی است.

وی ساماندهی، توانمندسازی و حمایت از تشکل‌های صنفی تخصصی و محصولی را یکی از برنامه‌های راهبردی سازمان مرکزی طی سال جاری برشمرد و اظهارداشت: در این خصوص استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی باید با اهتمام جمعی و پیگیری بیشتر صورت گیرد تا این راهبرد به نتیجه منتهی شود.

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، تقویت همگرایی، تعامل و مشارکت امور، وفق قوانین و مقررات میان تمامی ارکان مرتبط در خصوص استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سطح مجموعه وزارتخانه و پرهیز از پرداختن به مسایل واگرا کننده را خواستار شد.

فصاحت بیان کرد: دبیرخانه هیات عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران مستقر در سازمان مرکزی تعاون روستایی، نهایت تلاش خود را معطوف به سرعت بخشیدن به موضوع استقرار ساختار جدید خواهد کرد و مجموعه سازمان مرکزی نیز پشتیبانی‌های لازم را در این راستا خواهد داشت و از خرداد ماه امسال نیز این موضوع یکی از موارد مورد پیگیری سازمان در سفر‌های استانی است.

نظام صنفی مهمترین رکن بخش غیردولتی حوزه کشاورزی است

جانعلی بهزادنسب مشاور عالی و دستیار وزیر جهاد کشاورزی در این نشست گفت: پروژه نظام صنفی کشاورزی از منظر وزارتخانه و شخص وزیر جهادکشاورزی به عنوان مهمترین رکن بخش غیردولتی حوزه کشاورزی تلقی می‌شود.

وی با اشاره به تاکید وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی؛ اهتمام در استقرار این ساختار جدید و تسریع در نهایی شدن روند انتخابات اتحادیه‌های صنفی کشاورزی و اتاق‌های اصناف در شهرستان‌ها، انتخابات اتاق‌های شهرستان و انتخاب هیات مدیره اتاق اصناف کشاورزی ایران را ضروری دانست.

وفق قوانین و مقررات مسئولیت اصلی اجرای استقرار ساختار جدید نظام صنفی است

مسعود عدل‌طلب دبیر هیئت عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران و مدیرکل دفتر ساماندهی صنوف و تشکل‌های مردم‌نهاد به تشریح و تبیین فرآیند اجرای آیین‌نامه و استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی پرداخت و گفت: وفق قوانین و مقررات، مسوولیت اصلی اجرای استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سطح استان با شخص رئیس سازمان جهادکشاورزی استان به عنوان رئیس کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی شهرستان مرکز استان است و مدیران تعاون روستایی استان‌ها به عنوان دبیر کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی شهرستان مرکز استان در روند استقرار وظیفه‌مندی دارند.

بنابر این گزارش، در این نشست پس از بررسی موردی عملکرد و تعهد استان‌ها، روسای سازمان جهادکشاورزی و نمایندگان اتاق‌های اصناف و نظام‌های صنفی کشاورزی استان‌های حاضر، به طرح چالش‌های اجرایی در روند تشکیل اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف و مسایل حد نصاب‌ها در برگزاری انتخابات اتحادیه‌ها و صدور پروانه‌های کسب کشاورزی پرداختند و در ادامه پیشنهاد‌های بهبود امور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر شد، براساس برنامه‌ریزی انجام شده جلسات هماهنگی منطقه‌ای به منظور تسریع و تسهیل در روند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی با روسای سازمان جهادکشاورزی سایر استان‌های کشور طی ماه جاری برگزار شود.

نخستین جلسه وبیناری منطقه‌ای تسریع در فرآیند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی بنا به دعوت و هماهنگی دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی با حضور سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، مشاور عالی و دستیار وزیر جهاد کشاورزی، نماینده حوزه وزارتی وزارت جهاد کشاورزی، رئیس اتاق اصناف کشاورزی ایران، دبیر هیات عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران، روسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، مدیران سازمان تعاون روستایی و نمایندگان نظام‌های صنفی کشاورزی استان‌های تهران، مازندران، گلستان، سمنان، قم، البرز و گیلان و همچنین روسا و کارشناسان ادارات دفتر ساماندهی صنوف و تشکل‌های مردم‌نهاد برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی