Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر مازندران از اقامت 17 میلیون و 472 هزار و 810 نفر شب مسافر در مازندران طی بازه زمانی 27 اسفندماه سال گذشته تا پایان روز پانزدهم فروردین 98 خبر داد. به گزارش بلاغ، سیف‌الله فرزانه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد خدمات سفر استان از اقامت 17 میلیون و 472 هزار و 810 نفر شب مسافر در مازندران طی بازه زمانی 27 اسفندماه سال گذشته تا پایان روز پانزدهم فروردین 98 خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تعداد 121 فقره پروانه اقامتگاه بوم‌گردی نیز صادر شده است.

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر مازندران ادامه داد: طی این مدت، تعداد بازدیدکنندگان داخلی از 19 پایگاه و سایت موزه استان، 162 هزار و 409 نفر و تعداد بازدیدکنندگان خارجی نیز 603 نفر بوده است.

فرزانه آخرین آمار بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی فرهنگی استان را 5 هزار و 926 نفر اعلام کرد و اضافه کرد: تاکنون تعداد 249 کنسرت موسیقی و جنگ شادی در سطح استان برگزار شده است.

وی تعداد بازدید گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاهای مازندران را طی این مدت، 3 میلیون و 38 هزار و 895 نفر اعلام کرد و افزود: تعداد گردشگران مقیم در روستاهای مازندران طی این مدت به 3 میلیون و 677 هزار و 128 نفر شب رسیده است.

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر مازندران اعلام کرد: تعداد زائران اماکن مذهبی و متبرکه طی این بازه زمانی، 699 هزار و 28 نفر بوده است.

این مسوول با اشاره به برگزاری 367 نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع دستی نوروزی طی این مدت در نقاط گوناگون استان، یادآور شد: تاکنون بیش از 11 هزار و 311 مورد بازرسی از سوی کمیته تنظیم بازار از سطح صنوف انجام شده است و تا این مدت، بیش از 13 هزار تن مواد غذایی فاسد شناسایی و معدوم شده است.

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر مازندران با اشاره به تعداد کل 8 هزار و 869 نفر ماموریت‌های تصادفی و غیرتصادفی اورژانس 115 و همچنین 524 ماموریت هلال احمر طی این مدت گفت: تعداد جان باختگان حوادث رانندگی طی این ایام، به 31 کشته رسید.

فرزانه میزان مصرف بنزین معمولی و سوپر طی این مدت را 112 میلیون و 167 هزار لیتر اعلام کرد و گفت: میزان تردد خودروها در محورهای ورودی استان، یک میلیون و 597 هزار و 477 دستگاه و میزان خروجی نیز یک میلیون و 502 هزار و 709 دستگاه بوده است.

به گفته وی، طی این مدت، تعداد 42 هزار و 353 مسافر از طریق حمل ریلی مسافری از استان به مقاصد درون و برون استانی و بالعکس جابه جا شدند.

اجرای 114 کنسرت موسیقی طی ایام نوروز در مازندران

نماینده کمیته فرهنگی در ستاد خدمات سفر مازندران نیز با بیان اینکه طی ایام تعطیلات نوروزی، تعداد 114 کنسرت موسیقی در سطح استان برگزار شد؛ گفت: طی این مدت، بیش از 33 هزار نفر از سینماهای استان بازدید کردند که حاکی از رشد 15 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

رضا مرسلی در خصوص آخرین آمار برگزاری کنسرت‌های اجرا شده طی ایام نوروز 98 در استان مازندران گفت: طی این ایام، تعداد 114 کنسرت موسیقی در سطح استان برگزار شد.

وی افزود: طی این مدت، بیش از 72 هزار نفر از این مراسم استقبال کردند و بلیت فروخته شد.

نماینده کمیته فرهنگی در ستاد خدمات سفر مازندران با اشاره به اجرای کنسرت توسط بهنام بانی، خواجه امیری و طلیسچی طی ایام نوروز در استان، خاطرنشان کرد: بهای بلیت کنسرت‌ها بسته به جایگاه و فاصله از 60 هزار تا 120 هزار تومان متغیر بود.

مرسلی به نمایش 5 فیلم طی ایام نوروز در 12 سینمای فعال استان اشاره کرد و گفت: بهای بلیت طی ایام نوروز برای مسافران نوروزی، نیم بها و به مبلغ 5 هزار تومان در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: طی این ایام، بیش از 33 هزار نفر از سینماهای استان بازدید کردند که حاکی از رشد 15 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

به گفته نماینده کمیته فرهنگی ستاد خدمات سفر مازندران، طی ایام نوروز، فیلم‌های متری شش و نیم، رحمان 1400، زندانی‌ها، چهار انگشت و ایوا به روی پرده سینماهای مازندران رفت.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب نوروزی ظهر دوشنبه در نشست خبری ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به منظور تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم به دو صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم بیان کرد: حضور اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در عرصه پژوهش گامی برای تحقق جهش تولید است.

وی افزود: نشر کتاب به زبان‌های خارجه ویژه برخی دانشگاه‌های بین المللی در دستورکار دانشگاه قم قرار دارد.

نوروزی ابراز کرد: سه عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرده و ما در تلاش هستیم تا حائز رتبه علمی شویم.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم خاطرنشان کرد: کنفرانس فیزیک بنیادی با مشارکت یکی از ارکان وزارت دفاع برگزار می‌شود.

کد خبر 6092211

دیگر خبرها

  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا