Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:12:28 GMT

سنگین وزن ترین نوزاد ایران در یزد متولد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۱۰۷۲

سنگین وزن ترین نوزاد ایران در یزد متولد شد

یزد- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از تولد نوزادی با پنج کیلو و 800 گرم وزن در بیمارستان شهدای کارگر این شهر خبر داد که به ادعای وی سنگین وزن ترین نوزاد متولد شده در ایران، تاکنون است.

دکتر 'محمود نوری شادکام' روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: مادر این نوزاد، اهل و ساکن یزد است و 30 سال سن دارد و این نوزاد، فرزند چهارم خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فوق تخصص نوزادان تصریح کرد: وزن فرزندان قبلی این مادر هم بین چهار تا پنج کیلوگرم بوده اما این نوزاد، رکوردار وزن در خانواده و کشور در زمان تولد است و همه این فرزندان هم سالم هستند.
وی با بیان اینکه این نوزاد، پسر و به روش سزارین متولد شده اظهار داشت: از نظر پزشکی، تولد نوزاد با وزن بالای پنج کیلوگرم، زیاد مرسوم نیست ولی در بعضی از مادران میتواند اتفاق بیفتد.
دکتر نوری شادکام یادآور شد: این نوزاد که دیروز /پنجشنبه/ متولد شد کاملا سالم است ولی بخاطر تنفس تند در بدو تولد در بخش نوزادان بستری شده اما در حال حاضر مشکل وی رفع شده و احتمالا فردا /شنبه/ مرخص میشود.
به گفته این متخصص، این نوزاد، سنگین وزن ترین نوزادی است که تا بحال در کشور متولد شده است.
6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نوزاد سنگين وزن شادكام يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس

مینا مختاری، همسر بهرام رادان بازیگر سینما یک پست عاشقانه به مناسبت تولد رادان در اینستاگرام منتشر کرد. مینا مختاری با انتشار عکسی از بهرام رادان نوشت: عشق من، رفیق من، تولدت مبارک. اردیبهشت به خاطر توعه که قشنگه.

منبع: همشهری آنلاین

tags # بهرام رادان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • تصاویری غم‌انگیز از آخرین جشن تولد آتیلا پسیانی + ویدئو
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • (ویدئو) تصاویر حیرت‌انگیز از لحظه تولد بچه دلفین
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند