Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:47:07 GMT

امدادرسانی به سیل زدگان تجلی وحدت مردم و مسئولان است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۱۱۸۴

امدادرسانی به سیل زدگان تجلی وحدت مردم و مسئولان است

تهران- ایرنا- امام جمعه پردیس گفت: مردم و مسئولان در کنار همدیگر به مردم سیل زده امداد رسانی کردند و این همدلی، تجلی وحدت مردم با دولتمردان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پردیس اظهار داشت: مردم بلند همت ما با ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی با حضور در مناطق سیل زده همراه مردم آسیب دیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: توجه به آلام سیل زدگان و کمک به رفع مشکلات آنها نظیر؛ از دست دادن عزیزان، آسیب دیدن منازل مسکونی، از دست دادن سرمایه زندگی، از بین رفتن دام های روستائیان باید مورد توجه ویژه امداد رسانان قرار گیرد.
امام جمعه پردیس گفت: هلال احمر، کمیته امداد و مساجد کمک ها مردمی را جمع آوری می کنند و شهروندان توجه داشته باشند در ارسال کمک های غیرنقدی شان و شخصیت سیل زدگان حفظ شود.
توسلی ضمن تبریک فرار سیدن روز ملی فناوری هسته ای اظهار داشت: در روز بیست و نهم فروردین سال 1385دانمشندان جوان هسته‌ای کشور فرآوری و غنی سازی اورانیوم را با افتخار عملی کردند و با این کار به دنیا نشان دادند که تحریم ها کوچکترین تاثیری بر پیشرفت علمی آنها ندارد.
وی گفت: کسانی که نگاهی به اروپا دارند و در صددند تا زندگی ایرانی و اسلامی ما را به زندگی غربی تبدیل کنند را باید شناخت.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد
تهرام/9441/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كمك به سيلزدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت

در این جلسه آقایان دکتر باهنر و بادامچیان و دکتر متکی و حجت الاسلام پور محمدی مطالبی درباره اوضاع کشور و وحدت نیروهای انقلاب و مشارکت مردم در اداره کشور بیان کردند.

 

 محسن رضایی ضمن پاسخ به سوالات، پیشنهاداتی برای کارآمدی و تقویت عقلانیت جمعی در جبهه انقلاب ارائه کرد.

 

وی گفت: ما در عین داشتن قوی‌ترین نظام سیاسی در منطقه غرب آسیا در زمینه اداره کشور نیازمند هم افزایی و انسجام بیشتر وفاداران به نظام و نیروهای انقلاب هستیم.

 

 رضایی با بیان اینکه لازمه انسجام علاوه بر برادری نیازمند عقلانيت جمعی نیز است، خاطرنشان کرد: مردم در این انتخابات با عبور از جناح‌ها وگروههای سياسی نشان دادند که سیاسیون و دولتمردان و گروه‌های سياسی باید به عقلانيت جمعی اهمیت داده و در تقویت آن بکوشند. 

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: خوشبختانه درحوزه سیاست و دفاع و امنیت، کارآمدی وعقلانیت جمعی رشد قابل توجهی کرده است، اما در فعالیت های انتخاباتی و اقتصادی، نیازمند تقویت کارامدی وعقلانیت جمعی هستیم.

دیگر خبرها

  • عوارض آلایندگی کارخانه سیمان پردیس به مردم برسد
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • تفال به حافظ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد...
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است