Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |  معاون ساخت آزادراه‌های شرکت ساخت با بیان اینکه سیلاب اخیر مانع ادامه فعالیت پروژه های عمرانی نشد، گفت: در سال جاری قطعه یک آزادراه های تهران-شمال، همت-کرج و اصفهان-شیراز بهره بردای می شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، سید حسین میرشفیع، با بیان اینکه این شرکت امکانات پیمانکاران همکار خود را در اختیار بازگشایی راه‌های پلدختر به خرم آباد قرار داده است، گفت: دسترسی معمولان به آزادراه خرم زال برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است قرارگاه خاتم الانبیا نیز جاده دسترسی از سمت شمال معمولان به خرم آباد را بازگشایی کند به خصوص که این دسترسی به خرم آباد نزدیک تر بوده و تعداد روستاهای واقع در مسیر هم بیشتر است.

معاون ساخت آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، در خصوص تداوم فعالیت کارگاه احداث آزادراه اراک - بروجرد - خرم آباد در ایامی که پیمانکاران شرکت ساخت به بازگشایی محورهای تخریب شده استان سیل زده لرستان مشغولند گفت: به طور معمول در ایام تعطیلات عید فعالیت‌های راهسازی متوقف می‌شود و شرکت‌های پیمانکار به تعمیر ماشین آلات خود اقدام می‌کنند، با این حال راننده ماشین آلات کارگاه احداث آزادراه اراک - خرم آباد برای کمک به رفع آسیب‌های مناطق سیل زده فراخوانده شده‌اند و پس از تکمیل این عملیات، به سر کار خود بر می‌گردند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تخصیص اعتبار به استان‌های سیل زده، مشکلی برای فعالیت‌های عمرانی در سایر استان‌ها ایجاد نکرد؟ تأکید کرد: این موضوع خللی در فعالیت پروژه‌های عمرانی ایجاد نکرده است چون برای جبران خسارات ناشی از سیل، اعتبارات ویژه ای در نظر گرفته شده و بر رکود فعالیت‌های عمرانی تأثیرگذار نخواهد بود.

میرشفیع افزود: امسال امیدواریم ۳۰۰ تا ۵۰۰ کیلومتر آزادراه به بهره برداری برسانیم که به شرایط جوی و اعتبارات مالی بستگی دارد. این میزان آزادراه شامل پروژه‌های کنارگذر جنوبی تهران، ارومیه - تبریز، اصفهان - شیراز، فاز یک تهران شمال، همت کرج و کنارگذر شرقی اصفهان می‌شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سیل پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدین و ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان از پروژه‌های ساخت بزرگراه در محورهای شمال استان افزود: در سال‌های اخیر دولت با درکی عمیق از مناطق محروم، توسعه زیر ساخت‌های راه را در اولویت قرار داده به طوری که توانستیم با حمایت مسؤولان استانی با بهره گیری مناسب از این فرصت طلایی و با کارکرد و رویکردی امیدبخش و کارشناسانه هم راستا با خط مشی و اصول راهبردی دولت اقدام به تدوین برنامه‌ها و تلاش مضاعف برای خروج از محرومیت تاریخی و رفع مشکلات انباشت شده از گذشته در این حوزه کنیم.

وی تاکید کرد: در این راستا علاوه بر بهره برداری از این پروژه‌ها، در سال جاری عملیات ساخت ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی را آغاز کرده که در تلاش است با هدفگذاری رقم اعتباری بیش از دو هزار و۷۸۲ میلیارد تومان ۸۰ کیلومتر آن را تا پایان سال افتتاح کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان تاکید کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری پروژه بزرگراه زابل_زاهدان پس از ۱۸ سال با تلاش جهادی دولت مردمی به اتمام می‌رسد.

اکبری با یادآوری اینکه یکی از افتخارات دولت تقویت زیر ساخت‌های حمل و نقل در سیستان و بلوچستان بوده، تصریح کرد: بزرگراه یکی از مسائل مهم و اساسی و به عنوان یکی از ارکان پیشرفت جنوب شرق کشور و زندگی مردم برای جابجایی مسافر و بار در حوزه داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 6093838

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه