Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:18:53 GMT

نصب بالن اینترنتی و ایجاد خط تلفن اضطراری در پلدختر

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۱۴۴۷

نصب بالن اینترنتی و ایجاد خط تلفن اضطراری در پلدختر

تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وضعیت ارتباطی در پلدختر گفت: وضعیت ارتباطی در پلدختر به حالت عادی بازگشته و بالن اینترنتی نیز نصب شده است.

به گزارش ایرنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی که در منطقه سیل زده پلدختر به سر می برد روز جمعه اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته ارتباط در همه شهرهای استان لرستان برقرار است و در پلدختر نسل دوم و پیامک ها فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به احداث فیبرنوری در پلدختر تصریح کرد: فیبرنوری قدیمی از بین رفته که فیبرنوری جدید جایگزین آن شده و نخستین سایت نسل چهار تلفن همراه نیز آغاز به کار کرده و بالن اینترنتی در پلدختر نصب شده است.
وزیر ارتباطات بیان کرد: برنامه ریزی کوتاه مدت از سوی وزارت ارتباطات برای بازسازی تجهیزات از بین رفته در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه اساسی ترین زیرساختها، زیرساخت بانکی است، تصریح کرد: اولویت ما ایجاد فعالیت بانکی است و پست بانک و بانک انصار فعال شده اند، با هماهنگی شرکت پارسیان 500 دستگاه پوز برای تجارت الکترونیک به این مناطق ارسال شده است.
وی افزود: خط تلفن جدید برای تماس های اضطراری مانند پلیس و نیروهای انتظامی، بیمارستان و اورژانس راه اندازی شده است.
وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: وضعیت ارتباطات در پلدختر عادی شده و ظرفیت آن تا چهار برابر افزایش پیدا کرد و ارائه خدمات رایگان به مردم تمدید شده و ادامه می یابد.
وی حجم تخریب های صورت گرفته بر اثر سیل اخیر در لرستان را غیرقابل باور توصیف کرد و گفت: روز گذشته به صورت تصادفی از برخی مناطق آسیب دیده بازدید کردیم اگرچه گلایه هایی بود اما مردم برخورد خوبی داشتند.
وی گفت: خسارت سیل های اخیر به سیستم ارتباطی کشور حدود 1500 میلیارد تومان و به پلدختر حدود 300 تا 350 میلیاردتومان برآورد می شود.
علمی** 9207** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي آذري جهرمي سيل 98 پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اضطراری رئیس سیا با نخست وزیر قطر با محوریت حماس و اسرائیل

منابع خبری غروب یکشنبه از ورود رئیس سیا (سازمان جاسوسی آمریکا) به «دوحه» پایتخت قطر خبر دادند.

«باراک راوید» خبرنگار وبگاه آمریکایی «اکسیوس» در شبکه ایکس نوشت: «یک منبع آگاه گفت که ویلیام برنز، رئیس سیا روز یکشنبه برای دیدار با "محمد بن عبدالرحمن آل ثانی"، نخست وزیر قطر برای گفتگو در مورد تلاش‌ها برای دستیابی به معامله بابت اسرا غزه وارد دوحه شد.»

پیشتر خبرگزاری «رویترز» در این باره نوشت، ویلیام برنز، رئیس سیا برای برگزاری نشست اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز یکشنبه خبر داد که دور کنونی مذاکرات غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی که در قاهره برگزار شد، به پایان رسیده است.

حماس به اشاره به اینکه هیأت اعزامی به قاهره، برای مشورت‌های بیشتر، امشب مصر را ترک خواهد کرد، خبر داد: هیأت ما، به برادران میانجی مصری و قطری، پاسخ جنبش را تسلیم کرده و رایزنی‌های عمیق و جدی انجام داده است.

حماس در عین حال تأکید کرد که برای حصول توافقی مصمم است که مطالبات ملت فلسطین را مرتفع کند، به صورت کامل به تجاوز اسرائیل پایان دهد و به تبادل اسرا، بازگشت آوارگان، افزایش امدادرسانی، آغاز بازسازی غزه و خروج کامل نظامیان صهیونیست از نوار غزه منجر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • نشست اضطراری رئیس سیا با نخست وزیر قطر با محوریت حماس و اسرائیل
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها