Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@15:28:58 GMT

توضیح وریا غفوری در مورد یک شایعه عجیب (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۲۴۳۴

مدافع راست استقلال به شایعات عجیبی که امروز در موردش به راه افتاده است واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، امروز شایعه شد که وریاغفوری به دلیل محرومیت ناشی از مصاحبه هایش از همراهی استقلال محروم شده است و دلیل غیبت او در بازی برابر پرسپولیس و سایپا مصدومیت نیست.


غفوری در واکنش به این شایعات پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در ادامه آن را می خوانید:  

 

 


* سلام عرض می کنم خدمت همه شما عزیزان که پیگیر وضعیت من در این چند روز بودید متاسفانه شایعاتی از امروز صبح در خصوص مسیر چمن در فضای مجازی منتشر شد که لازم می دونم در این باره توضیحات خدمت شما ارائه بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 *من هم مثل همه شما عزیزان ناراحت و نگران امتیازهای حساسی که استقلال در دو هفته اخیر از دست داد هستم و در جریان باشید که در این مدت با تمام وجود در حال تلاش هستند که به ادامه بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برسم.
* روزانه پنج شش ساعت در کلینیک دکتر نوروزی در حال درمان و تمرین اختصاصی هستم و بازی نکردنم هیچ دلیلی جز مصدومیت ندارد.


*با  توجه به شناختی که همه شما از من دارید مطمئن باشد هر دلیلی جز مصدومیت برای بازی نکردنم وجود داشت سکوت نمی کردم.
*متاسفانه تیم استقلال مشکلات ریشه ای دارد که باید حل بشود و اگر لازم باشد و به من فرصت لازم داده بشود در زمان خودش درباره همه مشکلات تیم ریشه دار و پر طرفدار استقلال صحبت خواهم کرد.
به امید روزهای خوب برای تیم بزرگ است.


غفوری به دلیل آنچه مصدومیت خوانده است برای بازی با الهلال هم به دوحه سفر نکرده است و شفر باید در غیاب او ترکیب تیم خود را انتخاب کند.

وریا غفوری استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر فردی در استان برای تولیدکنندگان مشکلی بوجود آورده که روند کارشان را با چالش مواجه کند، حتما او را به مردم معرفی خواهم کرد.

 حجت الاسلام‌ والمسلمین‌حبیب الله غفوری، امروز(۸ اردیبهشت) در دیدار با نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی کرمانشاه به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر، با بیان اینکه ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی مستکبران عالم تحریم شده و روز به روز هم به تحریم‌ها اضافه می‌شود، افزود: تنها کشوری هستیم که پرچم استقلال و آزادی را در دنیا بلند کرده‌ و با عزت و اقتدار روی پای خود ایستاده‌ایم و اکنون در بخش‌های زیادی به خودکفایی رسیده‌ و به خودمان متکی هستیم.

غفوری با بیان اینکه امروز در عرصه‌های بسیار پیچیده در دنیا حرف برای گفتن داریم و به رغم تحریم‌ها از قدرت‌های اقتصادی منطقه هستیم، ادامه داد: خیلی‌ها یادشان هست که در سال آخر جنگ تحمیلی با کسری بودجه گسترده و تعطیلی بسیاری از صنایع مواجه بودیم، اما با تکیه بر توان داخلی و بدون کمک‌های بین‌المللی کار را شروع کردیم و به پیشرفت‌های خوبی هم رسیدیم.

غفوری در ادامه اشاره‌ای هم به نامگذاری امسال به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری داشت و گفت: برای تحقق شعار سال لازم است مسئولین در هر منطقه و بخش، شهر، شهرستان و استانی با توجه به زیست بوم منطقه و اقتضائات آن پای کار آمده و برای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی کاربردی داشته باشند.

 وی تاکید کرد: با توجه به موقعیت‌های استثنایی استان کرمانشاه در عرصه‌های مختلف از جمله اقلیم چهار فصل و نیز همجواری با کشور عراق، باید در جهت تحقق شعار سال اقدامات راهبردی در استان انجام شود تا هم نرخ بیکاری استان کاهش یابد و هم اینکه کرمانشاه به عنوان یک استان مرزی بتواند سهم خود را در توسعه کشور ایفا کند.

غفوری اشاره‌ی هم به گلایه‌مندی تولیدکنندگان از برخی مسئولین استانی و نیز بروکراسی اداری پیچیده داشت و گفت: از ابتدای ورودم به کرمانشاه با تعدادی از تولیدکنندگان مواجه شده‌ام که مدعی شده‌اند برای انجام امورات خود  در دستگاه‌های اجرایی استان با مشکل مواجه می‌شوند که اصلا پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه مانع‌تراشی سر راه فعالیت تولیدکنندگان به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، عنوان کرد:  اگر فردی در استان برای تولیدکنندگان مشکلی بوجود آورده که روند کار آنها را با چالش مواجه کند، حتما او را به مردم معرفی خواهم کرد.

غفوری در ادامه با اشاره به تفاوت نگاه‌ها به نیروی کار در کشور ما با سایر نقاط دنیا، اظهار کرد: دنیا به نیروی کار و کارگر به عنوان یک ابزار نگاه می‌کند و تا حدی برای نیروی کار احترام قائل است که منافع نظام سرمایه‌داری را با خود به همراه داشته باشد که این نگاه در اسلام به هیچ عنوان وجود ندارد. در ایران اسلامی هم به تاسی از آموزه‌های دین اسلام به جامعه کارگری به عنوان نیرو و اساس کار نگاه می‌شود و حفظ کرامت انسانی بیش از هرچیز دیگری در اولویت است.

غفوری تاکید کرد: در هیچ جای دیگری در دنیا توجه به کرامت انسانی در حد و اندازه‌ای که در کشور ما برای کار و کارگر وجود دارد، دیده نمی‌شود و مایه افتخار است که کارفرماها در نشست‌های استانی و ملی بیش از اینکه به مسائل مربوط به کارفرمایی ورود کنند، دغدغه کارگران را دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • شکست عجیب استقلال در دیداری دوستانه