Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت کویت در ایران اعلام کرد: از روز جمعه ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۸ پل امداد رسانی برای ارسال کمک‌های بشر دوستانه و امداد رسانی به سیل زدگان ایرانی که در مرحله اول شامل ۴۰ تن مواد غذایی، پزشکی و امداد رسانی است، بین دو کشور برپا شده است.

به گزارش ایسنا، سفارت کویت در تهران در بخشی از بیانیه خود که امروز در مورد ارسال کمک‌های انسان دوستانه دولت کویت به سیل زدگان ایرانی منتشر کرده، آورده است: "دولت کویت بر اساس دستور امیر این کشور، عمل انسانی و اسلامی خویش را در قبال کشور همسایه و دوست جمهوری اسلامی ایران به جا آورد و مبادرت به تقدیم کمک‌های انسان دوستانه و امداد رسانی به سانحه دیدگان سیل در ایران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین چارچوب از امروز جمعه ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۸ پل امداد رسانی هوایی برای ارسال کمک‌های انسان دوستانه و امداد رسانی به سیل زدگان ایرانی که مرحله اول شامل ۴۰ تن مواد غذایی، پزشکی و امداد رسانی است بین دو کشور برپا شده است و به دنبال آن کمک‌های بازسازی و توسعه‌ای متعددی و همچنین کلینیک‌های پزشکی سیار، ماشین‌های آمبولانس و دستگاه‌های ساکشن آب ارسال خواهد کرد.

این کمک‌های انسان دوستانه توسط هلال احمر کویت با هماهنگی هلال احمر ایران در مناطق آسیب دیده توزیع خواهد شد."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و کویت سفارت کویت در ایران سیل سیل در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ امروز گزارش واژگونی مینی بوس به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و چهار دقیقه بعد آمبولانس ها به صحنه تصادف رسیدند.

 

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان برای خدمت رسانی سریع و به موقع، فراخوان شدند.


وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و ۳ آقا بودند و از ناحیه سر وصورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


دکتر یزدانی گفت: این حادثه فوتی نداشت.

 

دیگر خبرها

  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر