Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره‌ی آخرین آمار مصدومان  سیل اظهار کرد: بنابر آخرین آمار به دست آمده تعداد مصدومان در مناطق سیل زده هفتصد و نود و یک نفر است و بیشترین تعداد آن‌ها برای استان‌های فارس و لرستان هستند؛ که از این تعداد ۴۵ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد  کشته‌شدگان سیل افزایش پیدا نکرده است گفت: متاسفانه بر اثر سیل ۷۰ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

رئیس اورژانس کشور تاکید کرد: تاکنون چهار تیم ویژه عملیاتی ازطرف اورژانس کشور برای بهبود امداد رسانی به آسیب دیدگان مناطق سیل زده اعزام شده‌اند؛همچنین ده پزشک و چهل نیروی عملیاتی اورژانس هم به پلدختر رفته‌اند و این تیم عملیاتی   تا عادی شدن اوضاع در منطقه باقی می‌ماند.

ارسال ۱۰ هزار قوطی شیرخشک به منطقه پلدختر و معمولان

کولیوند ضمن اشاره به ارسال ۱۰ هزار قوطی شیرخشک به منطقه پلدختر و معمولان تصریح کرد: کارشناسان بهداشت محیط و نیرو‌های وزارت بهداشت به طور مداوم در مناطق سیل زده حضور دارند تا با کنترل عوامل بیماری زا از شیوع بیماری‌های واگیر در این مناطق جلوگیری کنند.

وی افزود:  کلرزنی و گندزدایی از آب مناطق سیل زده  در حال انجام است و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر شیوع بیماری‌های عفونی و واگیر در میان مردم مناطق سیل زده ارائه نشده است؛ به منظور افزایش تاب آوری  مردم و بهبود روحیه آن‌ها خدمات سلامت روان به صورت مداوم  در این مناطق ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع استان در سال جاری، گفت: خدای متعال شما را برای مهم‌ترین مساله زندگی دعوت کرده است تا حاجیان ما سرمایه‌های معنوی جامعه و برکات زندگی ما باشند.

وی اضافه کرد: روحانیت معظم، اساتید بزرگوار و روحانیون کاروان با دنیایی از تجربه در خدمت این همایش بزرگ و معنوی هستند، بنابراین اولین کار این است که آموزش‌ها و کلاس‌ها را جدی بگیرید، سؤال‌هایتان را بپرسید و خودتان را از نظر شناخت و معرفت نسبت به کاری‌که می‌خواهید انجام دهید تقویت کنید، حتی اگر لازم شد قبل از اینکه از ایران حرکت کنید، از کتاب‌ها و جزوه‌های موجود بهره‌مند شوید.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه برای زائران باید نماز جماعت و حضور در مساجد مهم باشد، ادامه داد: شما اکنون می‌خواهید به مرکز مساجد عالم بروید، اگر به نماز، نماز جماعت، احکام نماز، کیفیت نماز، معنا و مفهوم نماز توجه کنید، اینها همه به معنای زمینه‌سازی و مهیا شدن برای حج است.

وی ادامه داد: در عصر غیبت باید ببینیم نایب امام عصر راجع به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها چه می‌گوید؟ راجع به کشور‌های اسلامی و مسلمانان و وظیفه ما در حمایت از محرومین و مستضعفین چه می‌گوید؟ ما در حمایت از مردم مظلوم غزه، فلسطین و یمن و حتی حمایت از مستضعفان غیرمسلمان وظیفه داریم، پس گوش ما باید به امام و رهبرمان باشد و فرمایشات نایب امام زمان را با گوش جان بشنویم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد ؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم ؟ ؛ درمان سریع آبله مرغان در خانه
  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی